صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۸۵ - ۱۰:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۱۱۵

جشن ما تثبیت حق هسته‌ای ملت ایران است


"محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری گفت که منظور از جشن بزرگ هسته‌ای "جشن تثبیت حق هسته‌ای ملت ایران" است.

 خبرنگاری از رییس جمهوری در مورد سخنان وی مبنی بر برگزار کردن جشن بزرگ هسته‌ای شدن کامل ایران تا پایان سال جاری سوال کرد.

احمدی نژاد در پاسخ گفت: منظور، جشن تثبیت حق هسته‌ای ملت ایران است و گرنه حالا حالاها باید مجتمع‌های تولید سوخت را ادامه دهیم، تا به چرخه سوخت یک نیروگاه برسیم.

وی تصریح کرد: تلاش برای اثبات حق هسته‌ای ایران، انرژی زیادی اکنون از دولت می‌برد.

رییس جمهوری امروز در ابتدای مصاحبه مطبوعاتی خود ابراز امیدواری کرد در سال جاری، جشن بزرگ هسته‌ای شدن کامل ایران را برپا کنیم.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات