صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۱۱۵۸۳

گزارش روز/ انتقام سخت

اعداد دروغ می‌گویند! 11 نفر از پاسداران مرزی به منظور مقابله با عناصر ضد انقلاب در مریوان به شهادت رسیدند[...]
پایگاه بصیرت / سید فخرالدین موسوی
یادداشت: اعداد دروغ می‌گویند! 11 نفر از پاسداران مرزی به منظور مقابله با عناصر ضد انقلاب در مریوان به شهادت رسیدند. اما نه فقط آن 11 مرزبان عزیز آغشته به خون خود که یک ملت برای حراست از سانتیمتر به سانتیمتر خاک ایران در برابر دشمنان ایستاده‌اند و از مرزهای این آب و خاک دفاع می‌کنند. یک ملت در برابر دشمنان ایران اسلامی سینه سپر کرده‌اند و هر متجاوزی را سخت پشیمان می‌کنند.
کلمات همه حقیقت را بیان نمی‌کنند! چرا که نه تنها خانواده‌های شهید قانع کرم‌ویسه، شهید فرزاد رحیمی، شهید ابراهیم حضرتی، شهید عبدالرحمن خالدی، شهید ایرج رحیمی‌نیا، شهید آرام فیضی، شهید شادمان مرادی، شهید برهان معین‌پور، شهید طالب محمودی، شهید پاسدار وظیفه آرش رضایی داغدار شدند؛ بلکه یک ملت اولیای دم این شهیدان عزیز هستند و انتقام این اقدام کور را به سخت‌ترین شکل ممکن از ضد انقلاب خواهند گرفت، چنانکه قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) در بیانیه‌ای اعلام کرد، اشرار و تروریست‌های ضد انقلاب و وابسته به استکبار جهانی، آنان که هیچ‌گونه پایگاهی نزد ملت ایران به ویژه مردم فهیم و انقلابی کردستان ندارند، با حمله به پاسگاه مرزی این قرارگاه، در روستای دری منطقه مریوان در استان کردستان و انفجار زاغه مهمات، برخی از رزمندگان اسلام را به شهادت رساندند، در انتظار انتقام سخت و مهلک رزمندگان شجاع و فداکار اسلام نسبت به این جنایت باشند.
البته این اتفاق تلخ همه حقیقت درباره وحدت و یکپارچگی ایرانیان را نشان می‌دهد؛ وقتی  بدانید، هشت نفر از این شهیدان عزیز که جانانه در برابر دشمن ایستاده‌اند، از قوم عزیز کرد و هموطنان اهل تسنن‌مان بودند و سه نفر دیگر که در برابر دشمنان ملت ایران ایستادند و به شهادت رسیدند، از شیعیان بودند؛ تصویری روشن و دقیق از وحدت و همدلی و یکپارچگی یک ملت.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات