آذربایجان غربی >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۱۲۰۳۹
نابودی ملت ها با ابزارهای خطرناک و خاموش

سلاح های مخفی دشمن

با توجه به جنگ های نابرابر در دنیای معاصر و طرح های سازمان یافته کشورهای غربی که در رأس آنها امریکا قرار دارد؛ غفلت از آنها منجر به آلودگی و تغییر در سبک زندگی در کشورهای مسلمان شده و نوع نگاه ها و باورها را تحت تأثیر قرار می دهد.

در روزگاری زندگی می کنیم که تکنولوژی و پیشرفت و وسایل ارتباط جمعی به اولویت بشر تبدیل شده است و جزئی از دنیای ما انسان ها شده و فرار و مجال تصمیم گیری در خصوص پذیرش یا رد آن برایمان باقی نگذاشته است.
چه اتفاقی رخداده است؟ دامنه نفوذ – تغییر سبک زندگی – دگرگونی در زندگی سنتی – از بین رفتن مرزهای فکری و فرهنگی و آخرین گام، تغییر در رفتار و ذهن بشر
بازیگران این عرصه کدام اند؟ مشخصاً بازیگران این عرصه، نظام سلطه و استعمار می باشند. به خاطر این که هویتی را به کشورها هدیه می کنند که با خرده فرهنگ های بومی و ملی کشورها در تضاد بوده و در جهت تبلیغ فرهنگ منحط و مبتذل غربی و تقویت آن است.
وسایل نفوذشان چیست؟
1. پول
2. غذا
3. اطلاعات
4. دوستی
5. مقام
6. تهدید
در واقع سیاست نظام سلطه، بالاخص امریکا نفوذ تدریجی و گام به گام در پروسه نسبتاً طولانی می باشد. نفوذ آن ها باید در فرصت زمان طولانی در ذهن و باور انسان ها بنشیند.
نظم نوین جهانی، جهانی شدن، دهکده جهانی، تک صدایی، همه و همه مولفه های مهم این رویه هستند که فقط چند کشور با سردمداری امریکا مجری و بازیگر باشند و همه از آنها تبعیت کنند.
چرا سلطه گری می کند؟ کاملاً مشخص است؛ می خواهد جهان به سبک و سیاق خودش حرکت کند، در این صورت می تواند قدرت جهانی و در قواره جهان یکه تاز و قدرت بلامنازع باشد.
سلاح های مخفی دشمن، به ابزارهایی گفته می شود که دیگر جهان به شکل بدون ترور تسلیحاتی مستقیم مدیریت خواهد شد، در این جهان ترور رنگ می بازد و بیشتر به صورت سخت افزاری و نرم افزاری بشر را در بر می گیرد. اینجا تفکر و اندیشه ها، عملیاتی می شوند.
حوزه های جهان بدون ترور:
1. بیوتروریسم
2. تروریسم کشاورزی
3. زیست انسانی
4. تروریسم نیابتی
5. تروریسم اقتصادی
6. تروریسم رسانه ای
7. تروریسم سایبری
در این مقاله سعی می کنیم با اصطلاح ها و سلاح های مخفی دشمن که در روزگار معاصر با آن سر وکار داریم اطلاعاتی ارائه داده و مخاطبین را با آن آشنا نماییم
1. بیوتروریسم: این بحث پس از جنگ جهانی دوم در سطح خرد و کلان مطرح گردید ؛ بیماری های ناشناخته و مرموز، آنفلونزای مرغی و خوکی و بیماری در شخصیت ها و مرگ زود هنگام آن ها.
2. تروریسم کشاورزی: استفاده از بیماری های گیاهی و حیوانی و ورود آفت و بذرهای آلوده که در کودهای شیمیایی و حیوانی عملیاتی می شود و پس از مدتی بذرها را آلوده می سازد.
3. زیست انسانی: دست کاری ژنتیکی با هدف ایجاد بیماری های ویروسی در کودکان و ناسالم نمودن جنین و نوزادان تازه متولد شده در کشورهای مورد هدف
4. تروریسم نیابتی: به کارگیری نیروی جایگزین و مدلی جدید از جنگ های جدید بدون حضور نظامیان کشورهای سلطه گر یا به عبارتی تروریست های اجاره ای و اجیر شده.
وقتی به تاریخ معاصر نگاه می کنیم متوجه می شویم که گروه های مختلفی برای قتل عام و عملیاتی کردن اهدافی روانه کشورهای هدف شده اند: الف ) بعد از جنگ جهانی دوم خمرهای سرخ با تفکرات مائوئیستی در 1975 الی 1979 برکشور کامبوج حاکم شده و 1.7 میلیون نفر را قتل عام کردند. رهبران این افراد در فرانسه تحصیل کرده بودند که سرانجام توسط ارتش ویتنام از بین رفتند.
ب) گروه تروریستی منافقین ابتدا با تعالیم اسلامی و مبارزه با رژیم عده ای از جوانان وطن را با خود همراه کرد و به تدریج در سال 1350 عقیده واقعی خود که همان اندیشه مارکسیستی بود را نشان داد و به جان ملت افتاد.
ج) القاعده؛ شبه نظامیان در دل کشورهای عربی برای بر هم زدن امنیت آن ها و کمک به اهداف نظام سلطه تأسیس گردید.
د ) داعش برای شکستن محور مقاومت دست به قتل عام در کشورهای عراق و سوریه را با عنوان نجات این کشورها عملیاتی کرد.
5. تروریسم اقتصادی: تحریم های فلج کننده برای ترساندن مردم یک کشور برای کنار گذاشتن باورها و آرمانهایشان و ایجاد تغییر باور در آن ها و تغییر جهت در مسیر انقلاب های مردمی. نمونه بارز این رفتار طی چهار دهه است که با شدت هر چه بیشتر در ایران اتفاق می افتد. شما کدام کشوری به غیر از ایران را می شناسید که اینقدر هجمه و تحریم شده و هنوز هم سر پا و با صلابت انقلابش تداوم داشته باشد.
6. تروریسم رسانه ای: تولید تمامی محصولات فرهنگی در قالب: فیلم، بازی، سریال با مفاهیم منطبق بر نظام سرمایه داری و نظام سلطه. این سلاح بعد از جنگ جهانی دوم و با گسترش وسایل ارتباط جمعی، نقشه های نظام سلطه را در کشورها از طریق نفوذ فرهنگی عملیاتی می کند.
رسانه ها می گویند:
1. چه لباسی بفروشیم
2. چه غذایی بخوریم
3. سبک زندگی ما چگونه باشد.
4. چگونه فکر کنیم.
7. تروریسم سایبری: عملیات ها و حملات سازمان یافته در فضای مجازی و پیوند دادن دنیای مجازی با واقعی که در سال 1980 توسط باری کالین ابداع شد. به عنوان مثال حمله به تأسیسات هسته ای ایران با ویروس استاکس نت. حمله به تأسیسات گازی روسیه توسط امریکا.
نتیجه گیری: با توجه به جنگ های نابرابر در دنیای معاصر و طرح های سازمان یافته کشورهای غربی که در رأس آنها امریکا قرار دارد؛ غفلت از آنها منجر به آلودگی و تغییر در سبک زندگی در کشورهای مسلمان شده و نوع نگاه ها و باورها را تحت تأثیر قرار می دهد به طوری که انتظار این است که در نهایت مسلمان ایران، عراقی، عربستانی و ... کانالیزه شده و در آینده مشابه یک فرد غربی فکر کند، زندگی کند و رفتار داشته باشد.
ضرورت ایجاد سازمان مبارزه با سلاح های مخفی دشمن در حوزه های اشاره شده در کشور و آگاه بیش از پیش مسئولان با طرح های بلندمدت غرب و جلوگیری از پیشرفت این تحمیل های مخفی به کشورهای اسلامی از نیازهای جدی جامعه امروز به شمار می آید که باید توجه و مراقبت شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات