صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۱۲۱۹

پلمب یک هتل در راستای طرح امنیت اخلاقی


شهاب نیوز نیروی انتظامی استان هرمزگان از پلمب یک هتل پنج ستاره بندرعباس در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با روابط زنان و مردان در شرکتهای خصوصی خبر داد.این گزارش افزوده: با بررسی ها و تحقیقات نامحسوس مشخص شد، نامبردگان با پذیرش و استخدام بانوان مطلقه و با افزایش حقوق، ترس از اخراج و مواردی از این دست، زمینه روابط نامشروع را فراهم آورده اند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات