صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۱۲۴۰۵

رئیس صندوق بین‌المللی پول: درباره اصلاحات اقتصادی با روحانی گفت‌وگو کردم

رئیس صندوق بین‌المللی پول در نیویورک به دیدار روحانی آمده و به وی توصیه کرده که برای ایجاد ثبات اقتصادی در شرایط فعلی ایران، اصلاحاتی را در نظام اقتصادی کشور پیاده کند.
رئیس صندوق بین‌المللی پول: درباره اصلاحات اقتصادی با روحانی گفت‌وگو کردم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت، «کریستین لاگارد» مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول امروز در نیویورک با «حسن روحانی» رئیس‌جمهور اسلامی ایران که برای شرکت در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به این شهر رفته، دیدار کرد.

پس از این دیدار، لاگارد بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت که در خصوص مسائل اقتصادی و اولویت‌های اصلاحات اقتصادی ایران با روحانی سخن گفته است.

در بیانیه لاگارد آمده: «ما در خصوص تحولات جهانی و چالش‌های اقتصادی پیش روی ایران مباحثاتی داشتیم؛ الویت‌های اصلی اصلاحات که برای ثبات اقتصاد خرد ایران در شرایط فعلی ضروری است هم مورد بحث قرار گرفت.» کریستین لاگارد به جزئیات پیشنهادات خود اشاره‌ای نکرده است.

لاگارد پیش از این وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه بود.

مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول در این نشست، شهادت جمعی از ایرانیان در حمله تروریستی اخیر اهواز را هم به حسن روحانی تسلیت گفته است.

یکی از مدیران ارشد صندوق بین‌المللی پول اخیراً به دولت ایران توصیه کرده بود که با اصلاح رویه‌های حاکم بر نظام بانکی، وام‌دهی به شرکت‌های کوچک و متوسط را تسهیل کند.

فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات