صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۱۲۶۴۴

اخبار کوتاه سه‌شنبه 24 مهر

امیر محبیان، فعال سیاسی اصولگرا درباره دیدار اخیر روحانی و جریانهای گوناگون سیاسی گفت: یکی از ایرادات وارده به دولت این است که تعامل لازم را با جریان‎های سیاسی و متخصصان حوزه‎های گوناگون ندارد و به ‎نظر می‎رسد یک تیم بسته، تصمیمات را اتخاذ می‎کند. وی افزود: با درستی و غلطی تصمیمات کاری ندارم، اما به هر صورت این نگاهی است که شکل گرفته و دولت باید این تصویر را از ذهن‎ها پاک کند.
رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: به دلیل مشکلات موجود در تأمین خوراک طیور، مانند اعتراض کامیون‌داران در هفته‌های اخیر، وزن مرغ‌های پرورشی کاهش یافته است. محمد یوسفی با اشاره به اینکه تاکنون تلفاتی در این بخش گزارش نشده، گفت:‌ در حال حاضر وزن مرغ‌ها کاهش یافته؛ چرا که مرغداران مجبورند در برخی موارد، مرغ‌ها را به جای 45 روز ۳۰ روزه به کشتارگاه تحویل دهند.
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «دو سال پیش سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغ شد. در بند 10 این سیاست‌ها آمده است: ارتقای شایسته‌گزینی، همراه با زمینه‌سازی مناسب، در انتخاب داوطلبان تراز شایسته جمهوری اسلامی ایران و دارای ویژگی‌هایی متناسب با جایگاه مربوط. بر این اساس اصلاح فوری قانون انتخابات ضرورتی است انکارناپذیر.»
عضو اقتصاددان مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای روحانی در جلسه با اقتصاددانان توضیح داد که چه محدودیت‌ها و معذوریت‌هایی برای دولت وجود دارد که من فکر می‌کنم دانستن این معذوریت‌ها برای مردم مفید است. احمد توکلی ضمن مؤثر دانستن این جلسه، افزود: بعضی‌ از صحبت‌های رئیس‌‌جمهوری از منطق قانع‌کننده برخوردار بود.
بررسی‌های کارشناسان نشان می‌دهد، قیمت واقعی دلار در ایران بین ۵ هزار و ۹0۰ تومان تا ۶ هزار و ۵0۰ تومان است. بر اساس بررسی انجام شده، به زودی و با مشخص شدن این موضوع که بسیاری از مسائل مطرح شده درباره اوضاع کشور دروغ‌های رسانه‌ای و هجمه‌های رسانه‌ای است، قیمت دلار به زیر هفت هزار تومان باز خواهد گشت.
هوک، مسئول کارگروه ایران در دولت آمریکا با اشاره به سازوکار ویژه مالی اتحادیه اروپا برای ایجاد امکان ادامه تعامل مالی با ایران گفت: «ما تقاضای زیادی برای چنین سازوکاری نمی‌بینیم.» او همچنین تصریح کرد: اختلافات بین آمریکا و اروپا درباره ایران صرفاً تاکتیکی است؛ اما او در تلاش است اروپا علیه برنامه موشکی ایران اقدام کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات