صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۱۳۲۴۷

از اقتدار ایران تا زیاده‌خواهی عربستان

1ـ آماده دفاع در برابر دشمن و تعقیب هر متجاوزی هستیم
فرمانده کل سپاه گفت: امروز همه دنیا واقف به اقتدار و صلابت ایران اسلامی است و دشمنان می‌دانند که قدرت جمهوری اسلامی شکست‌ناپذیر است. سردار جعفری تصریح کرد: تاکنون استراتژی‌های جمهوری اسلامی، پدافندی بوده؛ اما به نظر می‌رسد از این پس باید آمادگی تهاجم و تعقیب دشمن را داشته باشیم. وی افزود: دشمنان باید بدانند که اگر تعدی یا تجاوزی انجام دهند، نه تنها ما خاک کشور خود را پس می‌گیریم، بلکه تا هر جایی که باشد آنها را تعقیب می‌کنیم و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر بخواهند یکی بزنند، حتماً ۱۰ تا خواهند خورد.

2ـ مشکلات منطقه نتیجه زیاده‌خواهی عربستان است
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با هفته‌نامه «لوپوئن» فرانسه با تأکید بر اینکه ما هیچ وقت به دنبال درگیری با هیچ کس نبوده‌ایم، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره مدافع همکاری با همه کشورهای منطقه خلیج‌فارس بوده است. برعکس، عربستان سعودی به دنبال درگیری با ایران در خاورمیانه است. ظریف افزود: آنچه بر سر منطقه آمده است، نتیجه اقدامات ما نیست، بلکه نتیجه آن چیزی است که ریاض انجام می‌دهد. این سعودی‌ها بوده‌اند که به دنبال صدمه زدن به ما هستند؛ ولی چون موفق نمی‌شوند، ما را به توسعه‌طلبی متهم می‌کنند.

3ـ اصلاح‌طلبان نمی‌توانند ژست اپوزیسیون بگیرند
«محسن هاشمی» رئیس شورای شهر تهران گفت: نکته مهم برای اصلاح‌طلبان این است که شرایط خود را به عنوان یک جریان شریک در قدرت درک کنند و بپذیرند. اصلاح‌طلبان در چهار انتخابات اخیر، یعنی از سال 1392 تاکنون پیروز شده‌اند و سهم قابل توجهی در قدرت دارند، در شرایط حضور در قدرت نمی‌شود مانند اپوزیسیون موضع گرفت و ایده‌آلیستی برخورد کرد. عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در قدرت شریک هستند و برای کسب مجدد اعتماد مردم باید پاسخگو باشند، نه ژست اپوزیسیون بگیرند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات