خراسان رضوی >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۱۳۳۵۵
حجت الاسلام مهدی طائب:

هدف آمریکا در برجام نجات اسرائیل بود

امام راحل مدت‌ها قبل عنوان فرمودند که آمریکا نیز سرنوشتی مشابه شوروی سابق خواهد داشت و امروز شاهد هستیم که اقدامات ترامپ نیز در همین راستاست و پیش بینی امام راحل در حال تحقق است.

به گزارش خبرنگار بصیرت از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در همایش پرچمداران بصیرت به مناسبت ایام الله نهم دی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مجتمع آیه‌ها که با حضور طلاب و روحانیون بسیجی برگزار شد،با اشاره به شکست آمریکا در سوریه و خروج نیرو‌های نظامی این کشور از سوریه گفت: هدف آمریکا در برجام نجات اسرائیل بود که در آن موفق نشد و پس از آن هم حضور مدافعان حرم در سوریه و شکست پروژه داعش نقشه‌های آنان را برهم زد.


رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار در خصوص بصیرت مردم در فتنه ۸۸ نیز افزود: به فرموده مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ ملت ما را واکسینه کرد و بسیاری از چهره‌های خود فروخته در نظام چهره واقعی خود را نشان دادند و ما امروز باید محصول فتنه ۸۸ که همان بصیرت واقعی است را به روز رسانی کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم تا زوایای پنهان این موضوع برای آن‌ها آشکار شود.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن در حوزه اقتصادی متمرکز شده بود و قصد داشتند قیمت دلار را بسیار افزایش دهند، گفت: شکست دشمنان در این پروژه سند محکمی برای ناکامی آنها در عرصه اقتصادی است.

طائب خاطرنشان کرد: امام راحل مدت‌ها قبل عنوان فرمودند که آمریکا نیز سرنوشتی مشابه شوروی سابق خواهد داشت و امروز شاهد هستیم که اقدامات ترامپ نیز در همین راستاست و پیش بینی امام راحل در حال تحقق است.


وی ادامه داد: روز‌های خاصی از سال را رهبران انقلاب اسلامی ایران به نام یوم‌الله نام‌گذاری کرده‌اند که دارای ریشه قرآنی است. یوم‌الله روزی است که با قدرت خداوند امری محقق می‌شود.

طائب با اشاره به اینکه امام راحل (ره) روز ۱۵ خرداد و ۲۲ بهمن را یوم‌الله نامید، زیرا مردم به پشتوانه خداوند پیروز شدند، افزود: زمانی انسان خسته می‌شود که می‌داند به نتیجه نمی‌رسد، اما کسی که با خدا باشد در راه رسیدن به خدا خسته نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه فتنه‌های سال ۸۸ مردم کشور را واکسینه کرد و سطح بصیرت مردم را بالا برد، خاطرنشان کرد: امروز اگر دعا‌های ما مستجاب نمی‌شود دلیل اولش این است که خداوند می‌خواهد ما را آزمایش کند. بهتر است زمانی که همه مردم در سختی هستند به یکدیگر کمک کنیم، زیرا دشمن به دنبال این است که با ایجاد مشکلات تفرقه ایجاد کند.

وی در پایان بیان داشت: رهبر معظم انقلاب زمانی که دولتمردان آمریکا برای ایران نقشه کشیده بودند تا مردم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن نگیرند، فرمود آن‌ها خواهند مرد و تن آن‌ها در کفن خواهد پوسید، نتیجه همان شد و مک کین و بوش پدر مرگ را تجربه کردند.

خبرنگار: محمدرضا قاسمیان

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات