صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۱۳۳۶۵

اخبار کوتاه چهارشنبه 12 دی

حسام عقبایی، نایب‌رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به شکست قیمت 25 درصدی واحدهای بزرگ،‌ لوکس، لاکچری و مساحت بالای 160 مترمربع از نیمه زمستان امسال (اواسط بهمن)، تصریح کرد: با توجه به نبود توازن بین عرضه و تقاضا در واحدهای کوچک متراژ، احتمال شکست قیمت‌ها پایین است. وی تأکید کرد: ‌تا پایان تابستان 98 مسکن یک رکود عمیق خواهد داشت که این وضعیت با تغییر نرخ دلار عمیق‌تر هم خواهد شد.
گروه‌های تروریستی همزمان با نقض مکرر توافق منطقه عاری از سلاح در ادلب و اطراف آن در منطقه حومه غربی حلب به جان هم افتادند. منابع رسانه‌ای به نقل از شاهدان محلی در حومه غربی حلب اعلام کردند، گروه تروریستی موسوم به «هیئت تحریرالشام» با تروریست‌های گروه موسوم به «نورالدین الزنکی» و «الجبهة الوطنیة للتحریر» درگیر شدند که در پی این درگیری‌ها شماری از اعضای دو گروه تروریستی به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.
لاهوتی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که دولت در بودجه ارائه شده خود، درآمدی از منبع افزایش قیمت حامل‌های انرژی پیش‌بینی نکرده، به نظر نمی‌رسد در آینده نزدیک (دو یا سه ماه آینده) این افزایش بهای سوخت انجام شود؛ البته ما نمایندگان در صورتی به افزایش نرخ حامل‌های انرژی تن می‌دهیم که دولت هم نگرانی ما از بابت معیشت مردم و تورم ناشی از این افزایش نرخ را برطرف کند.
یکی از اعضای دفتر آیت‌الله مؤمن، عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به آخرین وضعیت وی اظهار داشت: وضعیت ایشان پس از انتقال به تهران تا حدودی ثابت شده و هشیاری افزایش یافته است. وی با بیان اینکه پزشکان معالج ایشان از شرایط آیت‌الله مؤمن اعلام امیدواری می‌کنند، گفت: ان‌شاءالله در روز‌های آینده با ثابت شدن شرایط و پایدار شدن وضعیت، ایشان بهتر خواهد شد.
سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تأکید بر اینکه شبکه پیام‌رسان تلگرام با امنیت ملی ما همزاد نیست، گفت: ما نباید اجازه دهیم ۴۵ میلیون کاربر تحت تأثیر مؤلفه‌های این شبکه قرار گیرد. گفتنی است، این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که همچنان هاتگرام و طلاگرام با حمایت ویژه مانع از تحقق فیلترینگ تلگرام شده‌اند.
محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا درباره حادثه دانشگاه علوم تحقیقات که در زمان پدرتان ساخته شده بود، صحبتی نداشته‌اید، گفت: قرار شد اقدامات پدر به پسر ربطی نداشته باشد!
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات