صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶  ، 
کد خبر : ۳۱۳۵۹۳

اخبار کوتاه دوشنبه 1 بهمن

حسین مرعشی، طی سخنانی درباره برنامه اصلاح‌طلبان برای انتخابات‌های آینده گفت: اگر قرار است اصلاح‌طلبان در مجلس و انتخابات حضور داشته باشند، باید بزرگان وارد عرصه شوند؛ ولو اینکه رد صلاحیت شوند. وی ادامه داد: ما اصلاح‌طلبان باید اشتباهات خود را بپذیریم. در انتخابات ۹۲ دکتر روحانی را به عنوان فردی که نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی بوده است، انتخاب کردیم تا بتوانیم در جهت اصلاح امور کشور گام برداریم.[!]
مطابق با اطلاعات اخذ شده از سازمان خصوصی‌سازی، از ابتدای سال 1397 تا پایان آذر ماه سال جاری، 51 مورد واگذاری انجام شده که ارزش این واگذاری‌ها حدود 3 هزار و 900 میلیارد تومان است. 21 مورد از واگذاری‌های صورت گرفته مربوط به واگذاری شرکت‌های دولتی بوده و 30 مورد بعدی واگذاری مایملک دولتی اعم از زمین، عرصه و اعیان، جایگاه‌های سوخت، انبار، سیلو و سردخانه است.
گودرزی، عضو کمیسیون تلفیق درباره پیش‌بینی بندی در لایحه بودجه ۹۸ مبنی بر مکلف شدن پزشکان در استفاده از دستگاه‌های کارتخوان به منظور جلوگیری از فرار مالیاتی و وجود برخی فشار‌ها برای حذف این بند گفت: آنچه درباره مالیات بر درآمد پزشکان گفته می‌شود، رقمی حدود هفت هزار میلیارد تومان است که متأسفانه رقمی بسیار کمتر بابت مالیات سالیانه از این بخش پرداخت می‌شود.
سازنده مستند روحانی در سال ۹۲ از حکم چهار ماه حبس قطعی خود به دلیل شکایت دولت خبر داد و گفت: اگر می‌دانستم دولت فعلی تا این‌ حد بی‌جنبه است، نطق روحانی را نمی‌نوشتم و از این بابت پشیمانم. وی گفت: شکایت وزیر بهداشت بابت یادداشتی بود که از من در برخی پایگاه‌ها منتشر شده بود و من پیشنهاد می‌کنم آن متن بار دیگر منتشر شود تا مخاطب ببیند در این ماجرا مجرمیتی احساس می‌کند.
یک منبع آگاه اعلام کرد، رئیس، معاون و چهار نفر از مرتبطان شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دست سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند. شنیده‌ها حاکی از آن است که علت دستگیری افراد فوق، ارتشا، مشارکت در قاچاق، فروش و توزیع ۱۰ میلیون لیتر سوخت خارج از شبکه و به ‌صورت باندی در حد کلان بوده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات