صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۱۳۶۳۶

از اعترافات تاج‌زاده تا دور زدن قانون

1ـ فتنه‌گران دنبال باز کردن پای مجامع بین‌المللی به کشور بودند
حجت‌الاسلام ذوالنوری با اشاره به اظهارات مصطفی تاج‌زاده که گفته است نسبت به برخی دیدگاه‌های حضرت امام(ره) نقد دارد، گفت: این کاملاً طبیعی است و موضوع عجیبی نیست. کسی که در طول این سال‌ها علیه نظام و آرمان‌های آن حرکت کرده، در مدت مسئولیتش مدام برای انقلاب هزینه تراشیده، یکی از محور‌های فتنه ۷۸ بوده، در دوران فتنه ۸۸ محکوم ‌شده و قصد براندازی این نظام را داشته، باید هم به امام(ره) و رهبری نقد داشته باشد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یادآور شد: تاج‌زاده در اعترافاتش بیان کرده است که می‌خواستیم انتخابات ابطال شود و وقتی این امر صورت گرفت، در انتخابات بعدی نظام را فاقد صلاحیت برگزاری انتخابات سالم بدانیم و پای مجامع بین‌المللی را به کشور باز کنیم.

2ـ مالیات ۳۵۰۰ میلیاردی پنهان دولت از جیب گندم‌کاران!
با وجود حمایت‌های وزارت جهاد کشاورزی از تولید محصولات اساسی و همچنین تلاش‌های بسیار کشاورزان در خودکفایی گندم، سازمان برنامه و بودجه به عنوان دبیرخانه شورای اقتصاد، طی سال‌های گذشته سنگ‌اندازی‌های متعددی در مسیر خودکفایی محصولات اساسی‌ـ به ویژه گندم‌ـ داشته است. گفتنی است، سازمان برنامه و بودجه در سال‌های 1396 و 1397 با دور زدن قانون خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی و افزایش نیافتن قیمت گندم، حدود 3500 میلیارد تومان از گندم‌کاران کشور مالیات پنهان گرفته است. به عبارت دیگر، طی دو سال اخیر، 3500 میلیارد تومان از یارانه نان را گندم‌کاران پرداخت کرده‌اند.

3ـ افزایش زندانی به نفع کشور نیست
آیت‌الله آملی‌لاریجانی، رئیس قوه قضائیه گفت: افزایش زندانی به نفع کشور نیست. طی عرایضی که خدمت رهبر معظم انقلاب داشتیم، بنا شد در 40 سالگی انقلاب اسلامی عفوهایی با معیارهای گسترده‌تر از گذشته داشته باشیم که این موضوع در حال بررسی است. ان‌شاءالله تعداد قابل توجهی از زندانیان، عفو خواهند شد. البته آن استثناهایی که در عفوهای دیگر وجود دارد، برای این عفو جدید نیز مطرح می‌شود؛ اما تلاش ما این است که با انجام بررسی‌های دقیق، تعداد بیشتری مشمول شرایط شوند و با توجه به موافقت رهبر معظم انقلاب با اصل موضوع، ان‌شاءالله به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات