صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۱۳۷۳۶

از سیاست‌های غلط تا توطئه خلع سلاح

1ـ جهش استراتژیک موشکی پاسخ ما به توطئه خلع سلاح خواهد بود
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: توسعه توانمندی موشکی برای کشور ما به منزله یک نیروی محوری بازدارنده و دفاعی، راهبردی توقف‌ناپذیر و مهارناپذیر است. سردار حسین سلامی اضافه کرد: راهبرد دفاعی ما می‌تواند به اقتضای شرایط و بر اساس تغییر رفتار بازیگران تغییر کند. امروز اگر اروپایی‌ها یا دیگران بخواهند بر اساس یک توطئه، خلع سلاح موشکی جمهوری اسلامی ایران را دنبال کنند،‌ مجبور می‌شویم به یک جهش استراتژیک روی آوریم. وی تأکید کرد: به همه توصیه می‌کنیم در موضوع قدرت موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران، با ما مذاکره‌ای، توصیه‌ای و درخواستی نداشته باشند و اجازه دهند با طبیعت سیاست دفاعی خود این قدرت را گسترش دهیم.

2ـ طی چهار سال حتی یک لایحه هم تدوین نشد
شهیندخت مولاوردی، معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری گفته است در طول چهار سال حضور در این معاونت و سپس حضور یک ساله در سمت دستیار حسن روحانی در امور شهروندی، هیچ کاری انجام نداده است! او می‌گوید: «بزرگ‌ترین شکستم در دولت یازدهم و دوازدهم این بود که با وجود تلاش‌های بسیار، نتوانستیم حتی یک لایحه برای زنان به مجلس ببریم.» با این حال، مولاوردی همین کم‌کاری را نیز تقصیر جناح مقابل می‌داند و می‌گوید: «مانع جدی از طرف جناح مقابل داشتیم» و بعد در توضیح اقدامات جناح مقابل می‌گوید: «گروه‌های خاصی را می‌فرستادند و سؤال می‌کردند»!

3ـ سیاست‌های غلط دولت منافع ارزی را از بین می‌برد
حسین راغفر با انتقاد از کارکرد تخصیص منابع ارزی، گفت: برخی مسئولان دولتی ادعاهای بسیار متناقض دارند، ابتدا گفتند ارز کافی داریم و همه را تضمین می‌کنیم، سپس گفتند یک دلار ارز کاغذی نداشتیم و حتی افزایش قیمت ارز در یک دوره خاص به دلیل نبود همین ارز بوده است! در حالی که در همین دوره بر اساس گزارش‌ها ۲۰ میلیارد دلار به بازار تزریق می‌کنند که آن نیز در قالب واردات خودرو و موبایل از کشور خارج می‌شود. این کارشناس اقتصادی در ادامه گفت: هیچ انتظاری از دولت نداریم و بنده به صراحت اعلام می‌کنم، درخواست داریم رهبری خود دخالت کنند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات