صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۱۴۴۱۲

گزارش روز/ پرحاشیه‌ها مشغول حاشیه‌سازی هستند!

در همه جای جهان سلبریتی‌ها در مواقع حساس و مقاطع بروز مشکلات به دلیل جایگاه و شهرتی که دارند، با موضع‌گیری‌ها و حضورشان سبب آرامش و دلگرمی مردم می‌شوند[...]

یادداشت: در همه جای جهان سلبریتی‌ها در مواقع حساس و مقاطع بروز مشکلات به دلیل جایگاه و شهرتی که دارند، با موضع‌گیری‌ها و حضورشان سبب آرامش و دلگرمی مردم می‌شوند؛ اما این موضوع در کشور ما درباره برخی از این چهره‌ها تا حدودی متفاوت است. اگر حضوری در منطقه حادثه دارند یا برای عکس یادگاری است یا برای دخالت در کارهای نهادهای امدادی و خیریه‌ها مانند جمع‌آوری کمک‌های مردمی و... که در سال‌های اخیر به ویژه در زلزله کرمانشاه سبب بروز مشکلاتی شد!
اما در کنار حاشیه‌هایی که برخی از این چهره‌ها در کوران سیل اخیر آفریدند، توئیت مهناز افشار یکی از هنرپیشه‌های پرحاشیه کشور واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشت. او که در پیامی عجیب و قابل تأمل از کمک‌های گروه‌های امدادی عراق به سیل‌زدگان کشورمان انتقاد کرده بود و با حمایت دشمنان ملت ایران و بدخواهان دو کشور مسلمان از جمله ربع پهلوی همراه شد، مورد انتقاد طیف‌های وسیع داخلی قرار گرفت که در اینجا قصد پرداختن به آنها را نداریم.
جالب اینجاست که در این میان محمدرضا جلایی‌پور، از فعالان اصلاح‌طلب حاضر در مناطق سیل‌زده با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود نوشت: «تنها لودری که در منطقه گلدشت اهواز داشت برای ساختن سیل‌بند به ایرانیان عرب این محله محروم کمک می‌کرد، مال حشدِالشعبی (بسیج مردمی عراق) بود و اهالی محل هم به وضوح از کمک نیروهای مردمی همسایه‌ عراقی‌شان راضی بودند. کاری به مطلوبیت و نحوه حضور حشدالشعبی برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان ندارم، اما بامزه است که کسانی با ژست ملی‌گرایانه و استقلال‌گرایانه بیشترین حمله را به حضور و کمک آنها به هموطنان سیل‌زده‌شان می‌کنند که خودشان وابسته به پول بن‌سلمان و نتانیاهو و ترامپند، در صف اول عکس یادگاری با ایران‌ستیزان و حمایت از مداخله‌ آمریکا و انواع تحریم علیه ایران و حضور نظامی آمریکا در منطقه‌‌اند و در خفا هم دل‌شان برای حمله‌ نظامی آمریکا به ایران لک زده. انگار فقط حضور چشم‌آبی‌ها در ایران اشکال ندارد.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات