صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۱۴۶۸۳

ماجرای خروج کارمندان سفارت آلمان در تهران

علیرغم انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر اینکه سفارت آلمان در تهران در حال تخلیه کارمندان خود از ایران است، پیگیری‌های فارس حاکی از آن است که چنین اخباری کذب است


از دیروز خبری در فضای مجازی از جمله توئیتر دست به دست شد با این مضمون که سفارت آلمان در تهران در حال تخلیه کارمندان خود از ایران است و آن را به سایر سفارتخانه‌های اروپایی در تهران نیز تعمیم داده و مدعی شدند که سایر سفارتخانه‌های اروپایی نیز در حال خارج کردن خانواده‌های کارمندان خود از ایران هستند.
به گزارش فارس منتشر کنندگان چنین اخباری دلایلی را در این خصوص مطرح هم کرده‌اند از جمله جنگ، قطع ارتباط سیاسی و تغییر رژیم و ...
در همین خصوص خبرنگار فارس با پیگیری‌هایی که صورت داد دریافت که چنین خبری اساسا واقعیت ندارد و سفارت آلمان در تهران کما فی السابق در حال فعالیت است و کارمندان آن هم مشغول به کارند و خبری از تخلیه سفارتخانه نیست.
به نظر می‌رسد باز هم طراحان پشت سر انتشار چنین اخباری همان اکانت‌های دروغین مستقر در آلبانی هستند که هر بار به مطالبی دروغین متوسل می‌شوند تا شرایط را در ایران غیرعادی و متشنج جلوه دهند.

ماجرای خروج کارمندان سفارت آلمان در تهران


 حتی در این خصوص یکی از کاربران در توئیتر با انتشار تصاویری از صفحه توئیتر سفیر آلمان در تهران که اقدام به خریداری کنگر کرده و به دنبال دستور پخت آن بوده، منتشر کنندگان این اخبار جعلی و کذب را به مضحکه گرفته است.

 


ماجرای خروج کارمندان سفارت آلمان در تهران 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات