کهگیلویه و بویراحمد >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۱۴۸۶۹

استقبال ۱۰۰درصدی مردم کهکیلویه و بویراحمد از زکات

مبشری مدیرکل امداد کهگیلویه و بویراحمد به درآمد جشن رمضان سال قبل اشاره کرد و گفت: ۸۹۹ میلیون تومان هزینه جشن سال گذشته بود که برای اطعام نیازمندان، آزادی زندانیان و همیان مولا هزینه شد.
استقبال ۱۰۰درصدی مردم کهکیلویه و بویراحمد از زکاتبه نقل از جنوب پرس؛ سید محمد‌کاظم نظری در نشست جمع‌آوری زکات فطریه سال ۹۸ با اشاره به جمع آوری بخشی از زکات فطریه توسط موسسات خیریه گفت: موسسات متقاضی برای جمع‌آوری زکات فطریه مجوز‌های لازم را از کمیته امداد استان دریافت کنند.معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از برخی موازی‌کاری‌ها در جمع‌آوری و هزینه‌کرد زکات فطریه جلوگیری شود، عنوان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده هر چه سریعتر به دست نیازمندان برسد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد و بهزیستی در گذشته هنگام توزیع زکات فطریه بین نیازمندان و فقرا از آن‌ها امضا و اثرانگشت دریافت می‌کرد که امسال این مورد به جهت رعایت شأن و منزلت نیازمندان حذف شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم از روش‌های مطمئن و قانونی زکات فطریه خود را پرداخت کنند، به نقش ائمه جمعه در جمع‌آوری زکات اشاره کرد و افزود: زکات با هماهنگی ائمه جمعه جمع‌آوری شود.

پیش از سخنان معاون سیاسی امنیتی استاندار، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جمع‌آوری یک میلیارد تومان زکات فطریه در سال گذشته گفت: زکات فطریه برای فقرا و نیازمندان هزینه می‌شود.

این مسئول بیان کرد: زکات فطریه شامل سه نوع عام، سادات و کفاره‌های عمد و غیرعمد است که سال گذشته در این حوزه‌ها یک میلیارد تومان جمع‌آوری شد.

مبشری به درآمد جشن رمضان سال قبل اشاره کرد و گفت: ۸۹۹ میلیون تومان هزینه جشن سال گذشته بود که برای اطعام نیازمندان، آزادی زندانیان و همیان مولا هزینه شد.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات