صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۱۵۲۳۷

اخبار کوتاه یک‌‌شنبه 12 خرداد

«سمیه حیدری» قهرمان پنج دوره از مسابقات کشوری جودو و نایب قهرمان کشتی آلیش بانوان جهان که پس از کسب مدال با چادر بر روی سکوی قهرمانی ایستاد و از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب مورد تقدیر قرار گرفت، اکنون مورد بی‌مهری مسئولان فدراسیون قرار گرفته و گفته است: وقتی برای دریافت گواهی تأییدیه حکم‌های قهرمانی‌ام به فدراسیون کشتی رفته بودم، کارمند فدراسیون در پاسخ به درخواست من با لگد به شکمم زد. وی افزود: در شبکه‌های بیگانه نیز به دلیل حضور با حجاب چادر روی سکوی بازی‌های آسیایی و تقدیر رهبری، دنبال فرصتی برای تخریب بودند.
«ابطحی» نماینده خمینی‌شهر گفت: «زنگنه» بارها شفاهی و کتبی استعفایش را به روحانی اعلام کرده است و به نظر می‌رسد وی به دلیل اشتباهات مدیریتی و از بین بردن بازارهای سنتی نفت و گاز ایران، تا آخر دولت دوازدهم در پست وزیر نفت دوام نخواهد آورد. وی افزود: زنگنه علی‌رغم تمام وعده‌هایی که داده بود؛ از جمله اینکه می‌تواند تحریم‌ها را دور بزند و مشکلات فروش نفت را حل کند، اما در حال حاضر خودش بخشی از مشکل شده است. گفتنی است، به تازگی 80 نماینده مجلس نامه انتقادی از عملکرد زنگنه به سران قوا نوشته‌اند.
«عبدالناصر همتی» رئیس بانک مرکزی درباره میزان تخصیص ارز در سال 98 اعلام کرد: ۸/۳ میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی، مواد اولیه کارخانجات و سایر کالاهای ضروری تأمین شده که از این مبلغ، بیش از سه میلیارد دلار آن از سوی صادرکنندگان تأمین شده و۸۰۰ میلیون دلار آن(تهاتر) واردات در مقابل صادرات بوده است.
«نجفی‌منش» رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی با بیان اینکه قیمت فعلی خودرو ۲۰ تا ۳۰ درصد حباب دارد، به مردم توصیه کرد فعلاً خودرو نخرند؛ چراکه جلساتی در وزارت صمت برگزار شده است که تولید را افزایش خواهد داد و به ‌محض رونق تولید متضرر می‌شوند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات