صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۱۵۶۶۶

اخبار کوتاه دوشنبه 3 تیر

«حسن رحیم‌پور ازغدی» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره جزئیات آخرین جلسه این شورا گفت: در این جلسه تصویب شد که اولاً فهرست کامل و دقیقی از مصوبات اجرا نشده شورا، تهیه و اجرای آنها آغاز شود. ثانیاً بررسی و چاره شود که مواردی شبیه 2030 و... نه اکنون و نه در آینده با دور زدن نهادهای قانونی، ابلاغ و اجرا نشود. وی افزود: در این جلسه مقرر شد جلسات شورا از این پس به صورت منظم و با حضور سران قوا برگزار شود.
«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید که به فلسطین اشغالی سفر کرده، در یک نشست خبری مشترک علیه ایران موضع‌گیری کردند. نتانیاهو بار دیگر ایران را عامل بی‌ثباتی در منطقه غرب آسیا توصیف کرد و گفت: امیدوار است گفت‌وگوهایش با بولتون به تقویت هرچه بیشتر روابط تل‌آویو و واشنگتن منجر شود.
«بهروز کمال‌وندی» در دیدار معاون خاورمیانه‌ای وزارت خارجه انگلیس با تأکید بر اهمیت اجرای تعهدات طرف مقابل در برجام و جدیت ایران در اجرای اقدامات اعلام شده در چارچوب پاراگراف‌های ۲۶ و۳۶ یادآور شد که تولید اورانیوم غنی شده بر اساس آنچه رئیس‌جمهور و شورای عالی امنیت ملی مشخص کرده‌اند، ادامه خواهد یافت.
سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در گزارش ماهیانه خود پیش‌بینی کرده است، تقاضای طلای سیاه در سال ۲۰۱۹ به میزان 1/14 میلیون بشکه در روز نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت. پیش از این، اوپک پیش‌بینی کرده بود میزان افزایش تقاضای نفت در سال جاری ۷۰۰ هزار بشکه در روز خواهد بود.
«آیت‌الله سبحانی» مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از بی‌توجهی برخی مسئولان و دستگاه‌ها به مسئله حجاب در جامعه، گفت: متأسفانه مسئله حجاب نادیده گرفته شده است، برخی مسئولان این مسئله را جدی نگرفته‌اند و نتیجه‌اش این شده که عده‌ای هنجارشکن به صورت علنی رفتارهای غیراخلاقی در جامعه دارند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات