صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۱۵۸۳۰

گزارش روز/ شرط پیروزی

ورود پهپاد فوق پیشرفته جاسوسی «گلوبال هاوک» متعلق به ارتش آمریکا به حریم هوایی ایران اسلامی، توقیف نفت‌کش متعلق به جمهوری اسلامی ایران در تنگه «جبل‌الطارق» از سوی نیروی دریایی انگلیس[...]

یادداشت: ورود پهپاد فوق پیشرفته جاسوسی «گلوبال هاوک» متعلق به ارتش آمریکا به حریم هوایی ایران اسلامی، توقیف نفت‌کش متعلق به جمهوری اسلامی ایران در تنگه «جبل‌الطارق» از سوی نیروی دریایی انگلیس، تهدیدهایی که این روزها مقامات اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران به زبان می‌آورند و همه اتفاق‌های مشابه، در شرایطی است که فردا (16 تیر ماه) آخرین روز ضرب‌الاجل 60 روزه تهران به طرف‌های اروپایی، به منظور تأمین منافع جمهوری اسلامی ایران در توافق جامع هسته‌ای است. به عبارت دیگر فرانسه، انگلیس و آلمان در فرصت اندک باقی مانده خود به دنبال آن هستند به هر شیوه و با هر حربه‌ای که می‌توانند، نظام اسلامی را از مواضع بحق خود عقب بنشانند؛ اما تا کنون هیچ موفقیتی به دست نیاورده‌اند!
این تلاش‌های ابتر دشمنان ما در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این کاخ‌ سفید با وجود وضع شدیدترین و گسترده‌ترین تحریم‌های اقتصادی، تلاش برای ایجاد نا‌امنی و آشوب در داخل کشور از طریق طرح‌هایی مانند «تابستان داغ» و راه انداختن جنگ روانی و رسانه‌ای با هدف القای نزدیک بودن حمله نظامی به ایران نتوانست جمهوری اسلامی ایران را به عقب‌نشینی وادارد! همه اینها گواه این مسئله است که نبرد اراده‌ها در حال نزدیک شدن به روزهای سرنوشت‌ساز خود است. ایران دشمن را در این تقابل به گوشه رینگ برده و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، آنچه دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی انجام می‌دهند، نفس‌های آخر دشمنی دشمنان جمهوری اسلامی است.
اما پیروزی نهایی و عبور از این بزنگاه مهم و تاریخی، یک شرط مهم دارد و آن، اینکه جمهوری اسلامی ایران در همه سطوح همچنان بر راهبرد مقاومت و ایستادگی تأکید کند و در این مسیر محکم قدم بردارد، مسئول یا تصمیم‌گیری پیدا نشود که پیش از پیروزی نهایی در برابر تشر دشمن و هیاهوهای تو خالی آن پا پس بکشد!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات