صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۱۶۳۶۳

گزارش روز/ زندگی در پناهگاه!

حالا دیگر برای درک قدرت و صلابت محور مقاومت نه، به اظهارات مقامات بلندپایه حزب‌الله لبنان، حماس و دیگر نیروهای مقاومت نیاز است و نه، به واقعیت‌های میدان نبرد در تقابل با رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت منطقه احتیاج است[...]

یادداشت: حالا دیگر برای درک قدرت و صلابت محور مقاومت نه، به اظهارات مقامات بلندپایه حزب‌الله لبنان، حماس و دیگر نیروهای مقاومت نیاز است و نه، به واقعیت‌های میدان نبرد در تقابل با رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت منطقه احتیاج است! تنها با مرور گفته‌ها و ناگفته‌های مقامات تل‌آویو شاهد دست برتر محور مقاومت و ترس بی حد و حصر صهیونیست‌ها خواهید بود!
گفته‌ها: در تازه‌ترین نمونه از این اذعان‌ها و اعتراف‌ها، فرمانده جبهه داخلی در ارتش رژیم صهیونیستی درباره هرگونه درگیری و جنگ با گروه‌های مقاومت در غزه و حزب‌الله هشدار داده و گفته است: «قدرت آتش این گروه‌ها، دیگر برای ترساندن [ما] استفاده نخواهد شد؛ بلکه سعی خواهد شد به منظور فلج کردن جبهه داخلی، آن‌ هم با مجبور کردن این جبهه و [شهروندان اسرائیلی] به ماندن مستمر در پناهگاه‌ها، فلج کردن بنادر و فرودگاه‌ها تا عبور از سامانه دفاع ضد موشکی ارتش اسرائیل ما را تحت فشار قرار دهند.» «تامیر یدعی» تأکید می‌کند: «آنها کاری خواهند کرد که ساکنان مجبورند همیشه در پناهگاه‌ها بمانند.»
نا‌گفته‌ها: اگر چند ماه گذشته و به ویژه روزهای پس از سخنرانی «سیدحسن نصرالله» و اعلام آمادگی نیروهای مقاومت برای حمله همه‌جانبه به موضع دشمن در صورت بروز کوچک‌ترین خبط و خطا را مرور کنید، به یک نکته جالب برخواهید خورد؛ «سکوت مطلق» سران رژیم صهیونیستی! آنها دیگر جرئت تهدید نظامی مقاومت را حتی در نطق‌های‌شان هم ندارند! فراتر از این سکوت مرگبار، در پس پرده همه تلاش خود را برای جلوگیری از بروز هرگونه درگیری به کار می‌بندند؛ چنانکه به تازگی اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد، پس از اسقاط پهپاد متجاوز فوق پیشرفته «گلوبال هاوک» به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بلوف ترامپ درباره حمله نظامی به ایران، مقامات صهیونیست به شدت نگران شده‌اند و بنیامین نتانیاهو شخصاً برای جلوگیری از بروز جنگ در منطقه رایزنی‌های خود را آغاز کرده است. او به ترامپ گفته بود آغاز جنگ در منطقه مساوی است با تهدید موجودیت ما!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات