صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۱۶۷۱۷

اخبار کوتاه یک‌شنبه 3 شهریور

سیدجواد حسینی‌کیا عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بیش از 90 درصد چادر مشکی موجود در کشور وارداتی است حال آنکه می‌توان با راه‌اندازی کارخانه‌‌هایی در داخل، علاوه بر تأمین چادر مشکی مورد نیاز، اشتغالزایی نیز ایجاد کرد. وی افزود: باید مشوق‌هایی برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفت تا خطوط تولید چادر مشکی در کشور فعال شود، به نظر می‌رسد دولت نسبت به این ظرفیت بی‌تفاوت بوده و اقدام کارآمدی برای رونق تولید چادر مشکی در داخل انجام نمی‌دهد.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با بسیج اصناف گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالای بسیج و تجربه مؤثر حضور بسیج در عرصه‌های مختلف، ما در مکاتبه با بسیج اصناف، درخواست کردیم که بسیج اصناف در موضوع نظارت بر بازار ورود کرده و از توان خود برای نظارت استفاده کند که خوشبختانه آنها نیز بدون منت اعلام آمادگی کردند و از این ظرفیت برای کنترل هرچه بیشتر بازار استفاده خواهیم کرد.

خبرگزاری سانای سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور با چندین هدف متخاصم در حریم هوایی دمشق مقابله و اکثر آنها را سرنگون کرد. منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در دمشق خبر داده و برخی خبرنگاران نیز هدف قرار گرفته شدن فرودگاه المزه دمشق را تأیید کردند. خبرنگار سانا اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه تمامی موشک‌ها را پیش از آنکه به اهداف خود برسند سرنگون کرده است.

فاطمه صالحی فرزند سرلشکر صالحی فرمانده سابق کل ارتش خبر بازداشت خود را تکذیب کرد و گفت: اینگونه شایعات با مقاصد سیاسی مطرح می‌شود. وی با بیان اینکه، قصدی برای کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی ندارد، افزود: با نزدیک شدن به ایام انتخابات، برخی برای گمراه کردن افکار عمومی به چنین شایعاتی متوسل می‌شوند.

ولی‌محمد احمدزی فرمانده نیرو‌های ارتش در شمال افغانستان اعلام کرد نیرو‌های گروه تروریستی داعش در ولایت‌های شمالی این کشور در حال سازماندهی و ایجاد تشکیلات هستند. این اظهارات در حالی مطرح شده است که چندی قبل مقامات دولتی افغان، داعش را تهدید بالقوه برای امنیت افغانستان اعلام کردند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات