صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۱۶۷۸۲
از ترس تهدیدهای سید مقاومت

سربازهای مترسکی جایگزین نظامیان اسرائیلی شدند!

سران رژِیم صهیونیستی که به‌خاطر ترس از حملات احتمالی حزب الله، درهراس دائمی به سر می‌برند، در برخی از محورهای مرزی فلسطین اشغالی و لبنان، از سربازان مترسکی به جای سربازان واقعی استفاده می‌کنند.
سربازهای مترسکی جایگزین نظامیان اسرائیلی شدند!
 
«علی شعیب»خبرنگار شبکه «المنار»، تصاویری را در توئیتر منتشر کرده که عمق هراس رژِیم صهیو نیستی از حملات رزمندگان حزب‌الله را بر ملا می‌کند؛ در یکی از این تصاویر، یک جیب نظامی ارتش رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود که در آن به جای افراد نظامی، ماکت نظامیان قرار‌داده شده است! به گزارش خبرگزاری تسنیم، این خبرنگار لبنانی خطاب به صهیونیست‌ها نوشت، این رسوایی یک نشانه کافی برای سرنگونی سرکرده‌های ارتش شما است، و بر حماقت و کودنی دلالت می‌کند. (به نظر می‌رسد که) شما هنوز درس نگرفته‌اید که مقابل‌تان، مردانی قرار دارند که به حکمت، مهارت، شجاعت و ایمان مجهز هستند. 
اقدامات احتیاطی صهیونیست‌ها 
خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی که هر لحظه منتظر حمله وعده داده شده حزب الله لبنان است، تردد خودروها را در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی محدود کرد و از نظامیان اسرائیلی خواست تا اطلاع ثانوی از پایگاه‌های خود دراین منطقه خارج نشوند و مرخصی سربازان در مرز با لبنان را نیز لغو کرده است.
پس از حملات رژیم صهیونیستی با پهپادهای انتحاری به لبنان، 
«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله اعلام کرده بود: تجاوز صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند و زمانی که اسرائیل، لبنان را بمباران می‌کرد، به پایان رسیده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات