صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۱۶۸۶۷

حرف روز/ ایستاده در برابر دشمن

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، ولی‌ امر مسلمین با قدردانی از حمایت صریح ایشان از مقاومت فلسطین در دیدار هیئت اعزامی حماس و اعلام آمادگی ایران برای تجهیز مقاومت به آنچه برای انجام وظیفه به آن نیاز دارد[...]
پایگاه بصیرت / علی حیدری

یادداشت: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، ولی‌ امر مسلمین با قدردانی از حمایت صریح ایشان از مقاومت فلسطین در دیدار هیئت اعزامی حماس و اعلام آمادگی ایران برای تجهیز مقاومت به آنچه برای انجام وظیفه به آن نیاز دارد، تأکید کرد: «بار دیگر رویکرد تجدیدناپذیر خود را برای حضور در سنگر مقاومتِ پایدار در کنار همه قوای حق و عدالت و آزادگی و پیشران همه آنها جمهوری اسلامی ایران، تا پیروزی نهایی اعلام می‌کنیم.»
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در طول دوران مبارزه با اشغالگران فلسطین در کنار دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین توانسته‌اند در مقابله با اشغالگری و تجاوزات دشمن صهیونیستی ایستادگی کنند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی این گروه‌های مقاومت همواره مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند. حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فلسطین را مسئله اصلی جهان اسلام دانستند و در این باره به هیچ وجه با رژیم پهلوی مسامحه نکردند. با پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم شاه که همکاری‌های گسترده‌ای با دستگاه اطلاعاتی صهیونیستی داشت همه رؤیاهای غرب و رژیم صهیونیستی در قبال فلسطین به یک‌باره فرو ریخت چرا که ملت ایران با حمایت‌های خود مقاومت فلسطین را بیش از پیش تقویت کرده است.
اما در سال‌های اخیر تروریست‌های تکفیری با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و پشتیبانی مالی حکام مرتجع منطقه تمام تلاش خود را صرف کردند تا مسئله اصلی جهان اسلام را به فراموشی بسپارند. داعش و جبهه النصره که مدعی اسلام بودند در طول حیات نامبارک خود حتی یک تیر به سمت صهیونیست‌ها شلیک نکردند و حتی مجروحان‌شان در بیمارستان‌های سرزمین‌های اشغالی مداوا شدند.
اما ادامه حمایت ملت ایران با رهبری و هدایت داهیانه امام‌ خامنه‌ای از گروه‌های مقاومت توطئه‌ دشمن در جبهه‌های مختلف از سوریه و عراق تا فلسطین و لبنان شکست خورد و علی‌رغم اینکه برخی مدعیان دروغین اسلام در فکر رابطه با رژیم نامشروع صهیونیستی هستند و منافع جهان اسلام و مسلمانان را زیر پا گذاشته‌اند، ایران اسلامی داعیه‌دار مقاومت اسلامی است و چشم امید مسلمانان مظلوم در اقصی نقاط جهان به آن دوخته شده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات