صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۱۶۹۸۹

بولتون و خواب‌های آشفته

رئیس‌جمهور آمریکا سه‌شنبه در توئیتر اعلام کرد از مشاور امنیت ملی خود خواسته استعفا کند. به گزارش فارس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد از «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید خواسته از سمتش استعفا کند.
بولتون و خواب‌های آشفته
این استفعا در حالی صورت گرفت که بولتون خواب‌های آشفته و خیال‌های بزرگی در سر داشت و خواب‌های آشفته وی تعبیر نگردید و آرزوهایش بر باد رفت.   یکی از خواب‌های آشفته  جان بولتون برپایی جشن تغییر نظام ایران در کنار مخالفان در تهران بود. چیزی که جان بولتون در گردهمایی سالانه مخالفان (گروهک منافقین) در پاریس به آن وعده داد بود. خواب‌های آشفته دیگر بولتون رهبری خوان گوایدو به جای نیکلاس مادورو در ونزوئلا و  بمباران کره شمالی بود؛ که هیچ یک از این خواب‌های آشفته نیز تعبیر نگردیدند.
البته جدا از این مسائل، دونالد ترامپ با مجبور کردن جان بولتون به استعفا اهداف دیگری نیز در سر دارد. ترامپ با این کار درصد است تا عامل شکست در سیاست‌های خارجی خود را بولتون معرفی کند و فرار به جلو نماید تا شاید بتواند با در انتخابات ۲۰۲۰ افکار عمومی امریکا را بازی دهد.
طبق برخی تحلیل‌ها، این اخراج بی‌ارتباط با مذاکره با ایران نیست و ترامپ با این کار درصدد است تا هر طور شده زمینه دیداری هر چند چند ثانیه‌ای  را در سفر آتی با رئیس جمهور کشورمان در  نیویورک فراهم کند و از این نمد کلاهی برای خود ببافد تا در انتخابات ۲۰۲۰ امریکا بتواند راه به جایی ببرد. در پایان این نکته را باید متذکر گردید که امریکا، همان امریکا است چه اوباما باشد یا ترامپ و یا جان بولتون. چه دستکش مخملی باشد چه دست چدنی فقط گاهی اوقات دست چدنی زیر دستکش مخملی پنهان می‌گردد و این گرگ لباس میش را می‌پوشد . این دیدار در سیاست‌های تروریسم اقتصادی امریکا نسبت به ایران هیچ تغییری ایجاد نمی­ کند و اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درونزا و برونگر تنها راه مقابله با این تروریسم اقتصادی امریکا علیه ملت ایران می‌باشد.
 
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات