اقتصادی >>  اقتصادی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۱۷۳۶۳

قیمت لوازم خانگی تا دو ماه آینده کاهش می‌یابد

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به واردات لوازم خانگی که قرار است تا دو ماه دیگر انجام شود، گفت: این امر می‌تواند منجر به کاهش قیمت‌ها، در بازار شود.
سید مرتضی میری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت قیمت و قاچاق لوازم خانگی در کشور اظهار کرد: قاچاق لوازم خانگی، نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی در پاسخ به این پرسش که افزایش چند برابری قیمت لوازم خانگی در چند روز اخیر در بازار صحت دارد یا خیر؟ تصریح کرد: به هیچ عنوان صحت ندارد، چرا که در ایام تاسوعا و عاشورا بازار راکد بود.
میری افزود: قیمت لوازم خانگی در اردیبهشت ماه امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش یافته بود.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به ورود کالای خارجی که قرار است تا دو ماه دیگر انجام شود، گفت: این امر می‌تواند منجر به کاهش قیمت‌ها، در بازار شود.
میری ادامه داد: زمانی که محدودیت ممنوعیتی در عرضه کالای خارجی به بازار ایجاد می‌شود، بدون تردید این موضوع بر قاچاق تاثیر می‌گذارد.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی تاکید کرد: هم اکنون نیرو‌های بازرسی و تعزیرات نظارت کامل بر این واحد‌های صنفی دارند و افراد در صورت تخلف، می‌توانند آن را گزارش کنند. میری در پاسخ به این پرسش که هم اکنون مشکلی در تامین مواد اولیه در بازار وجود دارد یا خیر؟ گفت: تولیدکنندگان تا حدی توانسته‌اند صنایع و مواد اولیه خود را تامین کنند، اما مشکلات در این زمینه هنوز مرتفع نشده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات