اقتصادی >>  اقتصادی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۱۸۱۶۷

نانوایی‌ها نرخ مصوب را در معرض دید مردم قرار دهند

معاون سازمان حمایت با اشاره به ابلاغ مصوبه کارگروه ملی ساماندهی گندم، آرد و نان گفت: اولویت پخت و عرضه با نان ساده است و پخت نان با افزودنی‌ها و یا وزن متفاوت فقط با تقاضای مشتری انجام خواهد شد.
نانوایی‌ها نرخ مصوب را در معرض دید عموم مردم قرار دهند

سید داود موسوی ابراز کرد: براساس مفاد ابلاغیه نرخ نامه متحدالشکل تهیه‌شده توسط اتحادیه نانوایان، اولویت پخت و عرضه با نان ساده بوده و پخت نان با افزودنی‌ها و یا وزن متفاوت فقط با تقاضای مشتری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: واحدهای نانوایی مکلف به نصب این نرخنامه در معرض دید عموم بوده و از روز یکشنبه مورخ 12 آبان‌ماه هرگونه عدول از وزن چانه، قیمت‌های مصوب و عدم نصب نرخنامه، تخلف محسوب شده، با متخلفان برخورد قانونی می‌شود و ضمن قطع سهمیه آرد واحدهای متخلف، پرونده تخلف گرانفروشی جهت اعمال قانون به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیان داشت: برابر آخرین اطلاعات واصله از ناحیه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، در قالب طرح ویژه بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای خبازی با همکاری بازرسان اتاق اصناف در حدود 4هزار بازرسی انجام گرفته و پرونده واحدهای متخلف تنظیم و اقدامات نظارتی در قالب بازرسی‌های مشترک به‌صورت روزانه ادامه داشته و گشت‌های مشترک بازرسی با حضور سایر دستگاه‌های مرتبط کماکان در دستور کار قرار دارد.

موسوی اضافه کرد: طرح نظارتی موصوف تا رسیدن به مرحله آرامش کماکان ادامه خواهد داشت و همشهریان عزیز از طریق تلفن 124 و اپلیکیشن‌های موجود و سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات به‌نشانی 124.IR می‌توانند نسبت به ثبت شکایت خود در این زمینه اقدام کنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات