تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۱۸۳۷۵

آژیرهای خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه به صدا درآمدند

رسانه‌های فلسطینی از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار شلیک موشک در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نور غزه خبر دادند.

آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه بار دیگر به صدا درآمده‌اند.

خبرگزاری صفای فلسطین پنجشنبه (۲۳ آبان) با اعلام این خبر گزارش داد که سامانه پدافند موشکی رژیم صهیونیستی موسوم به «گنبد آهنین» به مقابله با راکت‌هایی پرداخته است که گفته می‌شود از سمت غزه به سمت این شهرک‌ها شلیک شده است.

این خبرگزاری به نقل از کانال تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد که سه راکت از غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است که سامانه موشکی یکی از آن‌ها را رهگیری و منهدم کرده است. دو راکت دیگر گفته می‌شود به فضای باز اصابت کرده‌اند.

«آویخای ادرعی»، سخنگوی عربی‌زبان ارتش رژیم صهیونیستی در توییتر مدعی شد که پدافند گنبد آهنین یک راکت را در هوا منهدم کرده است. هنوز گروهی مسئولیت شلیک این راکت‌ها را برعهده نگرفته است.

گروه های مقاومت در غزه از جمله جنبش جهاد اسلامی فلسطین و رژیم اشغالگر قدس بعد از دو روز رویارویی که با ترور «بهاء ابوالعطاء»، یکی از فرماندهان این جنبش به دست این رژیم آغاز شده بود، بر سر آتش‌بس به توافق رسیدند. این آتش‌بس با میانجی‌گری طرف مصری حاصل شد.

بر اساس این توافق، درگیری‌ها در غزه و شهرک‌های صهیونیست‌نشین متوقف شده است. جهاد اسلامی تأکید کرده است که هر توافق آتش‌بسی باید شروط این جنبش را شامل شود؛ توقف عملیات ترور رهبران مقاومت، عدم تعرض و شلیک به راهپیمایی حق بازگشت نوار غزه و کاهش محاصره غزه.

حملات هوایی صهیونیست‌ها به غزه نزدیک به ۳۰ شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشته است. در مقابل گروه‌های مقاومت، بیش از ۴۰۰ موشک و راکت به فلسطین اشغالی شلیک کردند و ادارات و مدارس شهرک‌های صهیونیست‌نشین را به مدت دو روز متوالی به تعطیلی کشاندند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات