صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۱۸۳۹۸

اخبار کوتاه شنبه 25 آبان

«بهروز نعمتی» دبیر کل حزب رفاه ملت و نماینده مردم تهران در مجلس درباره حضور نیافتن لاریجانی در دور یازدهم مجلس گفت: ایشان در لیست نامزدهای اصولگرای قم نیستند، کما اینکه قبلاً هم نبودند. وی در پاسخ به این پرسش که مطرح می‌شود لاریجانی قصد ندارد نامزد شود و آیا این صحت دارد یا نه، اظهار داشت: من تا الآن از ایشان نشنیده‌ام که قصد شرکت در انتخابات را نداشته باشند. وی درباره اینکه آیا ایشان از قم نامزد می‌شود یا نه، گفت: احتمال می‌دهم این‌گونه باشد.

«آیت‌الله موحدی‌کرمانی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی جریان‌های فکری در داخل کشور رسماً این تفکر را داشتند که سیاست از دیانت جداست. وی افزود: اشکال کار این است که «آدم» کم ساختیم. البته سال‌های ابتدای انقلاب و مجلس اول، مجلس خوبی بود. موحدی‌کرمانی در ادامه افزود: از آفت‌های حکومت اسلامی این است که کارگزاران و مسئولانش به زندگی تجملی، لوکس و اشرافی روی آوردند.

«محمدرضا عارف» در دیدار با اعضای ستاد استان تهران شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان با اشاره به عملکرد مجلس دهم به ویژه فراکسیون امید، گفت: راهبرد ما در مجلس دهم آرامش و دوری از تنش بوده است و از این راهبرد نتیجه گرفته‌ایم. وی افزود: با سخنان تند و آتشین می‌شود یک شبه‌ قهرمان شد؛ اما آیا نتیجه‌ای برای کشور و گفتمان اصلاحات دارد؟

سازمان کشورهای صادرکننده نفت خام «اوپک» در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: تولید نفت ایران در ماه اکتبر 2019 برابر با مهر ماه 1398 به 2 میلیون و 146 هزار بشکه در روز رسیده است که نسبت به ماه پیش از آن 18 هزار بشکه در روز کمتر است.

«اسدالله عباسی» سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس ضمن انتقاد از رویه دولت در اجرا نشدن درست طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: نه ‌تنها این طرح، بلکه بسیاری از برنامه‌هایی که دولت وعده اجرای آن را به فرهنگیان داده بود، تاکنون به خوبی محقق نشده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات