صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۱۸۴۱۸

اخبار کوتاه یک‌شنبه 26 آبان

«سردار جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی‌ـ اجتماعی بقیه‌الله‌الاعظم(عج) گفت: وقتی دولت‌مردان مردم را به حساب نمی‌آورند و بعد از رها کردن کنترل قیمت‌ها مردم را با افزایش قیمت بنزین غافلگیر می‌کنند؛ در واقع این دولت است که با روش غلط و بی‌تدبیری خود مردم را به اعتراض وامی‌دارد یا به آشوبگران فرصت سوءاستفاده می‌دهد. وی خطاب به دولت‌مردان، تأکید کرد: اگر انتظار صبر و نجابت از مردم دارید، باید فهم در خور شأن همین مردم را هم برای‌شان قائل باشید.
«علی لاریجانی» در واکنش به گمانه‌‌زنی‌هایی درباره حضورش در انتخابات مجلس گفت: «من که هنوز خودم چیزی را اعلام نکرده‌ام. باید دید چه می‌شود و مصلحت در چیست. باید ببینیم اوضاع چطور می‌شود و بعد تصمیم بگیریم و حالا معلوم نیست.» بهروز نعمتی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس پیشتر اعلام کرده بود، لاریجانی هیچ تصمیمی برای حضور نیافتن در انتخابات نگرفته ‌است.
«سردار احمد نوریان» سخنگوی نیروی انتظامی با اعلام اینکه در پی تماس‌ها و مطالبات مردمی مبنی بر بازگشت آرامش به جامعه، نیروی انتظامی بر اساس وظیفه قانونی خود عمل می‌کند، گفت: نیروی انتظامی با عمل به وظایف ذاتی و قانونی خود هیچ‌گونه مماشاتی با برهم‌زنندگان نظم و امنیت نداشته و با شناسایی سرکردگان و عوامل میدانی با آنها برخورد خواهد کرد.
«حسام‌الدین آشنا» مشاور رئیس‌جمهور در واکنش به برخی ناآرامی‌ها در تعدادی از شهرهای کشور در توئیترش نوشت: «فرصت‌طلبان داخلی و خارجی اشتباه راهبردی دیگری مرتکب شدند. ایران نه عراق است و نه لبنان، ‏سفارت آمریکا هم سال‌هاست که بسته شده است. ما ایرانیان اجازه نخواهیم داد رسانه‌های مزدور برای ما تعیین تکلیف کنند.» ‏
«حجت‌الاسلام مجید انصاری» از چهره‌های اصلاح‌طلب اظهار داشت: اقدام بدیع اخیری که رئیس قوه قضائیه در افزودن اسامی برخی محکومان رسانه‌ای و دانشجویی به فهرست پیشنهادی عفو صورت داد، اقدامی بسیار شایسته و قابل تقدیر است و قطعاً در افزایش اعتماد عمومی و امید به دستگاه قضا و مجموعه حاکمیت تأثیرگذار است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات