صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۱۸۹۷۲

گزارش روز/ شکستن هر شیشه ۱۰۰ هزار تومان!

دیروز رئیس کلانتری «تهران نو» در جملاتی تأمل‌برانگیز گفت: «بعد از پاکسازی اتوبان امام علی(ع) و استقرار نیروها، به سمت نیروی هوایی رفتیم، شب بود عده‌ای در حال تخریب بانک‌ها بودند[...]

یادداشت: دیروز رئیس کلانتری «تهران نو» در جملاتی تأمل‌برانگیز گفت: «بعد از پاکسازی اتوبان امام علی(ع) و استقرار نیروها، به سمت نیروی هوایی رفتیم، شب بود عده‌ای در حال تخریب بانک‌ها بودند، اعتراضی در کار نبود افرادی که صورت‌شان را پوشانده بودند با آجر و سنگ اماکن را تخریب می‌کردند. وقتی به آنها نزدیک شدیم، جمعیت متفرق شد و فرار را بر قرار ترجیح دادند، اما توانستیم یکی از عاملان تخریب بانک‌های خیابان پیروزی را شناسایی کنیم. پسری ۲۳، ۲۴ ساله بود، در اعترافاتش گفت که برای تخریب هر جام شیشه بانک یکصد هزار تومان دستمزد گرفته است. پسر گفت که سه نفر در صحنه حضور داشتند؛ همان جا پول شیشه‌ها را نقداً حساب می‌کردند. وقتی جیب‌هایش را گشتیم ۳۰۰ هزار تومان همراهش بود. گفت قرار بود بقیه پول شکستن شیشه‌ها را با او تصفیه کنند که پلیس سر رسید و نگذاشت که پولش را بگیرد.»
هرچه از زمان آشوب‌ها و اغتشاشات آذر ماه می‌گذرد، زوایای پنهان آن، بیشتر نمایان می‌شود. تیراندازی افراد اجاره‌ای به مردم و کشتن افراد بی‌گناه از جمله خیانت داعشی‌های وطنی بود. هنر اشرار این بود که اجازه ندادند مردم مطالبات خود را در فضای آرام مطرح کنند. اعترافات صورت گرفته از سوی برخی آشوبگران نشان می‌دهد، آنها چندین ماه به صورت حضوری یا از طریق فضای مجازی تحت آموزش سرویس‌های بیگانه قرار گرفته‌اند تا در فرصت مناسب بتوانند آرامش و امنیت جامعه را به خطر بیندازند. اجیر شدن برای تخریب و ضربه زدن به بیت‌المال نمونه‌ کوچکی از هویت آشوبگران اخیر است. از این رو با در نظر گرفتن رفتار اغتشاشگران، ابعاد حمایت به موقع و تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی از تصمیم سران قوا در افزایش قیمت بنزین، بیشتر مشخص می‌شود. در چنین شرایطی دولت و مجلس باید در ارائه خدمات جبرانی به مردم، تلاش شبانه‌روزی از خود نشان دهند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات