اقتصادی >>  اقتصادی >> نبض اقتصاد
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۱۹۱۳۲

توکلی خطاب به رئیس دیوان محاسبات: اگر از خدا نمی ترسید لااقل از مردم بترسید!

چند روزی می شود که خبر هدیه میلیونی رئیس دیوان محاسبات به اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی شایعه محافل مجازی شده است. دکتر احمد توکلی عضو کهنه کار مجلس و رئیس سازمان مردم نهاد شفافیت و عدالت نسبت به این خبر واکنش نشان داد و طی نامه ای به دکتر عادل آذر، این رفتار وی را خلاف قانون و شرع دانست. متن کامل نامه دکتر توکلی را در ادامه می خوانید.

جناب آقای دکتر عادل آذر

رئیس محترم دیوان محاسبات کشور

سلام علیکم

خبر تأسف بار کیف اهدایی دیوان محاسبات به اعضای کمیسیون برنامه و بودجه حاوی ۳ میلیون تومان بن خرید از شهروند را ما نیز شنیدیم. این کار به جهات مختلف خلاف قانون و شرع است و دارای وصف مجرمانه است که مجازات آن در ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی تعیین شده است. علاوه بر این پلشتی این کار که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم آن را خیانت شمرده است وقتی آشکارتر می‌شود که توجه کنیم دریافت کنندگان ، پیشنهاد کننده جنابعالی برای تصدی این سمت و ناظر بر کارکرد شما هستند. نام این را چه چیزی جز رشوه می توان نهاد ؟ از خدا بترسید و اگر از خدا نمی ترسید لااقل از مردم بترسید!

 

احمد توکلی

رئیس هیأت مدیره

سازمان مردم نهاد

دیده بان شفافیت و عدالت

۲۷/۰۹/۱۳۹۸

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
United Arab Emirates
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
دیوان محاسبات و دادستان دیوان به غلط در زیر مجموعه مجلس است و توسط مجلس منصوب می شوند . بدیهی است چنین دیوان و دادستانی باید به مجلسیان هدیه بدهند و لذا دیوان و رئیس و دادستانش اصلا خاصیتی ندارند و بقول معروف فیل مرده و زنده اش صد تومان است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات