مهر: کروبی در پاسخ به این سؤال که اگر در انتخابات دوره نهم خودتان کاندیدا نبودید، از بین آن 8 کاندیدا به چه کسی رأی می دادید، گفت: به همانی رأی می دادم که در مرحله دوم رأی دادم! ما در مرحله دوم هر چه تبلیغ کردیم، برای رأی دادن حتی در خانه خودمان هم اثر نداشت. از خانه ما، فقط من رأی دادم (در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری)، هر چه اهل خانه را موعظه کردم، اثر نداشت. چهار پسر و چهار عروس دارم و خودم و همسرم. یکی از جاهایی که هر چه موعظه کردم، اثر نداشت و حتی یک نفر هم با من همراه نشد، همین جا بود!
وی همچنین در پاسخ به این سؤال که نگران نیستید که همسر شما از خانم فاطمه رجبی الگوبرداری کند و چنان دفاعهای جانانه و مردانه ای! از شما کند، گفت:وا... من و خانم من پیر شده ایم. الان هم با هم اختلاف سلیقه داریم؛ هم در مواضع و هم در مسائل سیاسی. حتی شاید در این انتخابات فعلی هم لیست مشترک نداشته باشیم! بنابراین مسأله خانم رجبی در مورد ایشان صادق نیست!