صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۲۰۷۶۸
سردار عبداللهی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

بکارگیری تمام ظرفیت‌های بخش درمانی سپاه برای مقابله با «کرونا»

معاون بهداشت و درمان کل سپاه گفت: تمام ظرفیت معاونت بهداری سپاه برای کمک به بخش کشوری در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار دارد تا برای مقابله با بیماری کرونا مورد استفاده قرار گیرد.
بکارگیری تمام ظرفیت‌های بخش درمانی سپاه برای مقابله با «کرونا»
سردار «احمد عبداللهی» معاون بهداشت و درمان کل سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، درباره اقدامات این معاونت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا سه دستورالعمل تهیه و ابلاغ شده است و علاوه بر این، غربالگری بیماران را هم در سپاه آغاز کردیم تا چنانچه کسانی دچار تب و علایم مشابه بیماری کرونا باشند شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شوند.
وی با بیان اینکه چنانچه این بیماری گسترش یابد، دوره‌های جدید آموزشی را به تعویق می‌اندازیم، افزود: آموزش‌های لازم به نیرو‌هایی که در پادگان‌ها شب‌ماندگاری دارند، برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری ارائه شده است که برخی از این آموزش‌ها و اقدامات صورت گرفته، شامل ضدعفونی کردن محیط، وسایل کار و نحوه صحیح شستشوی دست است؛ لذا به‌واسطه اقداماتی که تاکنون در این رابطه صورت گرفته، هیچ موردی مبنی بر ابتلای افراد به بیماری کرونا در سپاه گزارش نشده است.
سردار عبداللهی درخصوص همکاری با بخش کشوری بهداشت و درمان هم بیان کرد: معاونت بهداشت و درمان کل سپاه در تعامل کامل با حوزه سلامت کشوری قرار دارد؛ به‌عنوان مثال در قم که کانون این ویروس شناخته شده بیمارستان علی بن ابی‌طالب (ع) سپاه در اختیار بخش کشوری قرار گرفته است به همین منظور بیمارانی که امکان ترخیص داشتند، ترخیص شدند تا تخت برای بیماران مشکوک به کرونا به منظور تحت نظر قرار گرفتن آن‌ها، خالی شود.
وی تاکید کرد: تمام ظرفیت معاونت بهداری سپاه برای کمک به بخش کشوری در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار دارد تا برای مقابله با بیماری کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات