صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۲۰۹۹۱

کرونا فرمانده ارشد رژیم صهیونیستی را قرنطینه کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی، ژنرال "هارون حلیفا" رییس شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی پس از بازگشت از سفر به ایتالیا قرنطینه شده است.
کرونا فرمانده ارشد رژیم صهیونیستی را قرنطینه کردبراساس این گزارش، وی در بیمارستان "شیبا بتل هشومیر" در شهر تل‌آویو که مخصوص نگه‌داری افراد مبتلا به کروناست، قرنطینه شده است.
در همین حال وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب اعلام کرد که سه نفر دیگر در فلسطین اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.با احتساب این افراد، شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ به ۱۵ نفر رسید.
قرنطینه شدن این فرمانده ارشد صهیونیستی پس از بازگشت از ایتالیا پس از آن صورت می‌گیرد که این کشور به کانون صادرات بیماران کرونایی در اروپا تبدیل شده است.
براساس تازه‌ترین گزارش مقام‌های بهداشتی این کشور شمار مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا رشد زیادی داشته و به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.
همچنین شمار جان‌باختگان ایتالیا نیز در این مدت به ۷۹ نفر افزایش یافت.این درحالی است که روز دوشنبه شمار مبتلایان در این کشور ۲ هزار و ۳۶ نفر و شمار جان‌باختگان ۵۲ نفر اعلام شده بود.
براساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، ویروس کرونای جدید موسوم به "کووید-۱۹" تاکنون ۱۹ استان ایتالیا را آلوده کرده است.
آخرین گزارش‌ها حاکی است که تاکنون ۹۲ هزار و ۸۵۶ نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده و ۳ هزار و ۱۶۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات