صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۲۱۳۰۷

سهمیه ۶۰ لیتری بنزین به سفرهای تابستانی اختصاص می‌یابد

عضو کمیسیون تلفیق گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا قطعاً سهمیه ۶۰لیتری در ایام عید نوروز به خودروها اختصاص نمی‌یابد و این سهمیه در تابستان در کارت سوخت‌ خودروها شارژ می‌شود.
عضو کمیسیون تلفیق:سهمیه 60 لیتری بنزین به سفرهای تابستانی اختصاص می یابد
عباس پاپی‌زاده عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره سهمیه ۶۰ لیتری بنزین کارت سوخت خودروها، اظهار داشت: در نشست آخر کمیسیون تلفیق مقرر شد سهمیه ۶۰ لیتر بنزین با نظر و تشخیص دولت در تابستان یا بهار به کارت سوخت خودرو‌ها اختصاص یابد.
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه مسئولان ذی‌ربط مبنی بر عدم سفر هموطنان به استان‌های دیگر، قطعاً این سهمیه ۶۰ لیتری برای محدود کردن سفر‌ها در روز‌های تعطیل عید نوروز به خودرو‌ها اختصاص نخواهد یافت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه تصریح کرد: سهمیه بنزین ۶۰ لیتری در ایام تابستان و پس از ریشه‌کن کردن ویروس کرونا و برداشته شدن محدودیت‌ها برای سفر‌های تابستانی به کارت سوخت خودرو‌ها اختصاص می‌یابد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفته بود که در جلسه روز یکشنبه (۱۱ اسفند) کمیسیون، اعضا با افزایش سهمیه بنزین عید نوروز موافقت کردند که بر اساس این مصوبه، ۶۰ لیتر به سهمیه بنزین عید نوروز (فروردین ماه) اضافه می‌شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات