صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۲۱۴۳۸

توزیع غذای حضرتی میان بیماران کرونایی در تهران

درپی لغو حضور زائران در حرم رضوی و تعطیلی میهمانسرای حضرت، آستان قدس رضوی اقدام به توزیع غذای متبرک رضوی در بین بیماران مبتلا به کرونا در کشور کرده است.

توزیع غذای متبرک رضوی میان بیماران مبتلا به کرونا در تهران

آستان قدس رضوی همزمان درپی شیوع ویروس کرونا و لغو حضور زائر حرم مطهر امام رضا (ع) و به دنبال آن تعطیلی میهمانسرای حضرت رضا (ع) اقدام به پخت غذای متبرک رضوی و توزیع آن میان بیماران مبتلا به کرونا در سراسر کشور کرده است.

این اقدام توسط بنیاد کرامت رضوی انجام می‌شود و طی هفته گذشته این اقدام ارزشمند در سطح تهران انجام و تعداد ۱۰ هزار  پرس غذای متبرک در بیمارستان‌های تهران توزیع می‌شود.

این برنامه در تهران تا روز ۱۲ فروردین ادامه دارد که در آشپزخانه کوثر مسجد سادات اخوی تهران انجام و تا کنون در بیمارستان‌های سینا، امیر اعلم و فیروزگر توزیع شده و در دیگر بیمارستان‌ها هم انجام می‌شود.

علاوه بر توزیع غذا بسته‌های تبرکی نیز شامل قرآن، نمک، نبات، گلاب و... به بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ها اهدا می‌شود.

طی این برنامه تعدادی از خادمان حرم امام رضا (ع) باحضور در بیمارستان‌ها ضمن قرائت دعا و توسل به اهل بیت (ع) غذای متبرک و بسته‌های تبرکی را میان بیماران و کادر درمان توزیع می‌کنند. همچنین برقراری ارتباط زنده با حرم امام رضا (ع) از دیگر آیتم‌های این برنامه است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات