اقتصادی >>  اقتصاد بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷  ، 
کد خبر : ۳۲۲۹۱۸
شانه ساز:

اقتصاد مقاومتی ما را از خام فروشی دور می‌کند

حمدرضا شانه‌ساز رئیس سازمان غذا و دارو در مراسم افتتاح نخستین فاز شهرک تولید مواد موثره دارویی خاورمیانه گفت: همیشه وقتی به عنوان مسوول و خادم برای قدردانی از زحمات تولید کننده حضور پیدا کنیم احساس شعف می‌کنیم، امروز در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی گام‌های عملی را مشاهده می‌کنیم.

شانه‌ساز افزود: ما کشوری هستیم که منابع زیادی داریم و یکی از این ذخایر مشتقات نفتی است و رهبری نیز تاکید دارند که از خام‌فروشی فاصله بگیریم، که امروز شاهد گامی در راستای پرهیز از خام فروشی مشتقات نفتی هستیم.

رئیس سازمان غذا و دارو ادامه داد: ما به عنوان یک کشور وابسته امروز به کشور تولید کننده ماسک و اقلام بهداشتی تبدیل شدیم، وزیر بهداشت جزو معدود وزارایی است که شخصا در زمینه تولید مواد اولیه دارویی تجارب کافی دارد، وی از زمانی که معاون سازمان برنامه و بودجه بود با گروه‌های مختلف داخلی و خارجی برای رفتن به سمت تولید و ایجاد حلقه‌های تولید برنامه‌ریزی می‌کرد.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی و استقلال اقتصادی در این بخش حضور پیدا می‌کند و از کشور صادر کننده نفت خام به کشوری تبدیل خواهیم شد که دنیا به ما وابسته می‌شود و باید از این مزیت‌ها در این بخش استفاده کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات