صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۸۵ - ۰۸:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۲۴۰

امریکا : دولت لبنان نباید استعفا کند


امریکا از دولت لبنان خواست به درخواست ها برای تشکیل دولت وحدت ملی در این کشور اعتنا نکند و به فکر رویارویی خیابانی با مخالفان باشد .

 سفیر امریکا در بیروت با اشاره به مذاکرات مربوط به تشکیل دولت وحدت ملی در لبنان تصریح کرد : جریان حاکم در لبنان موسوم به 14 مارس که گرایشهایی برضد سوریه دارد نباید به هیچ عنوان دولت را از دست بدهد.
جفری ویلتمن افزود: اگر قرار است دولت لبنان تغییر کند این تغییر باید از طریق رویارویی صورت بگیرد نه به شیوه مسالمت آمیز و به صورت داوطلبانه.
سفیر امریکا در بیروت در توجیه این پیشنهاد خود گفت : اگر دولت کنونی از راههای مسالمت آمیز استعفا کند , جریان 14 مارس پایگاه مردمی خود را از دست می دهد اما در صورتی که رویارویی به خیابان کشیده شود , پایگاه مردمی این جریان تقویت خواهد شد.
وی درباره این نظریه خود توضیح بیشتری نداد .

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات