صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۲۴۸۹۱

توئیت بعیدی‌نژاد درباره انزوای بی‌سابقه آمریکا/ کنایه پهپادی شمخانی به آمریکا

توئیت بعیدی‌نژاد درباره انزوای بی‌سابقه آمریکا
سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس روز یکشنبه در واکنش به ادعای اخیر آمریکا، مبنی بر بازگشت تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران در حساب کاربری توئیترش نوشت: شورای امنیت مخالفت خود را با بازگشت تحریم‌های ایران اعلام کرده و آمریکا منزوی شده است. حمید بعیدی نژاد در صفحه توییتر خود نوشت: با گذشت سی روز از درخواست اولیه آمریکا برای بازگشت شش قطعنامه تحریم سازمان ملل متحد علیه ایران، شورای امنیت بدون هیچ گونه اقدامی، مخالفت خود را با آمریکا اعلام و آن درخواست را بایگانی نمود. آمریکا با یک انزوای بی سابقه روبه رو شده و سیاست ضدبرجامی‌اش با شکست کامل روبرو شده است. وی چندی پیش نیز مخالفت کامل شورای امنیت با قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران را نشان دهنده انزوای دولت واشنگتن در سطح بین‌المللی دانسته بود. بعیدی نژاد در توئیتی افزود: فشار حداکثری بین‌المللی علیه واشنگتن برای تغییر سیاست‌هایش در خصوص توافق هسته‌ای ایران رو به افزایش است.

ولایتی: پارس کردن‌های آمریکا به جایی نمی‌رسد
در همین زمینه «علی اکبر ولایتی» به وبگاه لبنانی «العهد» گفت، آمریکا قادر نخواهد بود، هیچ کاری علیه ملت ایران انجام دهد و اگر بنا به ادعای خود می‌خواهد ساز و کار بازگشت به تحریم‌های گذشته را فعال کند هیچ کسی در جهان از او پیروی نخواهد کرد. وی افزود: ما به آمریکا توجهی نداریم، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم‌های آمریکا و متحدانش روبه رو بوده‌ایم و توانسته‌ایم از حاکمیت، عزت و کرامت خود حفاظت کنیم، می‌توانیم با تحریم‌ها مقابله و امور کشور را اداره کنیم. از این گونه اقداماتی که تأثیری بر مسائل بین‌المللی ندارند بلکه صرفا نمایش‌های آمریکایی هستند، نگران نیستیم. ولایتی در ادامه گفت، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اینکه بینی آمریکا را به خاک مالیده، افتخار می‌کرد. وی داعش را شکست داد و بدین وسیله توانست پروژه آمریکایی را شکست دهد، آمریکایی‌ها تروریست هستند و دست به «تروریسم دولتی» زده‌اند. وی در پایان اعلام کرد، «پارس کردن‌های این سگ آمریکایی به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید».
 
کنایه پهپادی شمخانی به آمریکا
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک در خلیج فارس، دومینوی سرنگونی پهپاد‌های مجازی آمریکا را رقم زد، عنوان کرد: با ⁧‫مقاومت فعال‬⁩ ملت ⁧‫ایران‬⁩، سقوط پهپاد‌های ⁧‫ترامپ‬⁩ ادامه دارد. علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (یکشنبه) در توئیتی نوشت: سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک در خلیج فارس، دومینوی سرنگونی پهپاد‌های مجازی آمریکا شامل پشتیبانی از اغتشاشات داخلی، تداوم محدودیت‌های تسلیحاتی و بازگرداندن تحریم‌های اقتصادی را رقم زد. وی افزود: با ⁧‫مقاومت فعال‬⁩ ملت ⁧‫ایران‬⁩، سقوط پهپاد‌های ⁧‫ترامپ‬⁩ ادامه دارد.

 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات