صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۲۵۳۶۴

مخالفت ۹۰درصدی عرب‌ها با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

وزارت امور راهبردی رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که ۹۰درصد از گفتمان عربی در شبکه‌های اجتماعی علیه عادی سازی روابط جهان عرب با تل آویو است.

روسیا الیوم، وزارت امور راهبردی رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که گفتمان عربی 90درصد از ملت‌های جهان عرب در شبکه‌های اجتماعی ضد عادی‌سازی روابط با اسرائیل است.

 

وزارتخانه یادشده تأکید کرد که ارزیابی‌های صورت‌گرفته حکایت از آن دارد که تشکیلات خودگردان فلسطین، حماس و سازمان‌های حامی فلسطینیان بسیاری از این گفتمان را آغاز و تشویق کردند.

در ادامه گزارش آمده که اسرائیل باید درخصوص توافق عادی‌سازی روابط با امارات و بحرین در شبکه‌های اجتماعی عرب‌زبان تمرکز کند و به تقویت مسئله عادی‌سازی روابط با جهان عرب در فضای مجازی بپردازد.

در همین ارتباط، «باراک رافید» نویسنده معروف اسرائیلی در سایت عبری‌زبان والاه نوشت که 95درصد از گفتمان انتقادی درباره توافق عادی‌سازی روابط با تل‌آویو، مربوط به امارات بود و نه بحرین.

نویسنده مقاله گفته که تنظیم این گزارش بخشی از تلاش وزیر امور راهبردی برای تغییر ماهیت کاری وزارتخانه مزبور است که بر مبنای آن طی سال‌های اخیر، فعالیت‌ها علیه سازمان‌های مخالف با شهرک‌سازی اسرائیل و نهادهای موافق با تحریم‌های کالاهای اسرائیلی افزایش یافته است.  

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات