صفحه نخست >>  عمومی >> پرسمان
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۲۵۴۰۸

ماجرای تحویل خودرو به دنا به نمایندگان مجلس و موج سواری رسانه های اصلاح طلب و بیگانگان چیست؟

حاجی دلیگانی نماینده مجلس جواب می دهد: بنده از افرادی هستم که در دوره نهم و دهم و یازدهم در کل خودرو از مجلس نگرفته ام منزل هم از مجلس نگرفته ام به همین دلیل می توانم این نکته را عرض کنم که انصافا یکی از سخت ترین کارهایی که در امروز در کشور تعریف می شود البته اگر آن فرد، انسان دلسوزی باشد، کار نمایندگی است. به عبارتی اگر انسان بخواهد دلسوزانه عمل کند، کار نمایندگی یکی از سخت ترین کارها است و اگر دلسوزانه نباشد که بحث دیگری است و وقتی رای می آورد، چهارسال به مجلس می رود و اصلا کاری به مردم ندارد.
اما وقتی نماینده ای بخواهد حرف مردم را گوش دهد، روزهایی بر او می گذرد که بسیار سخت است، چراکه وقتی نگرانی ها، دغدغه ها و مشکلات مردم را ببینید و بشنوید و از آن طرف وقتی با مسئولینی مواجه می شوید که حاضر نیستند حتی این نگرانی ها را بشوند و ببینند و از لاک خود بیرون بیایند، واقعا دردناک است.
 
در قانون آمده که نماینده مجلس از لحاظ جایگاهی در تراز یک وزیر است، وقتی یک وزیر ساختمانی برای وزارت و حدود 30 نفر پرسنل در دفتر اختصاصی خود و چندین دستگاه خودرو برای رفتن به جاهای مختلف در اختیار دارد، حداقل بخشی از این ها باید در اختیار نماینده ای باشد که در برخی از روزها برای رفتن از یک سمت حوزه انتخابیه تا سمت دیگر حوزه، باید 400 کیلومتر برود که واقعا نیاز به یک خودرو دارد، البته نه برای کار شخصی بلکه برای انجام مربوط به مسئولیت نمایندگی.
بنده در این سال ها برای رفتن به مناطق مختلف حوزه انتخابیه از خودروی شخصیه ال 90 خود استفاده می کنم، اما آیا همه می توانند اینطور باشند که جواب آن خیر است، چراکه ممکن است همین خودروی ال 90را نداشته باشند یا اینکه ممکن است بیشتر از آن هم داشته باشند اما نمی خواهند از خودور شخصی برای کار نمایندگی مجلس استفاده کنند؛ بنابراین نماینده برای اینکه بتواند امورات مسئولیتش را بگذراند یک دستگاه خودرو نیاز دارد. اما لازم نبود از خودرویی نام ببرند که قیمت آن با قیمت بازار اینقدر تفاوت داشته باشد، همچنین لازم نبود که خودرو را به خود نماینده واگذار کنند که البته تصمیم بر آن شد که خودرو جزء اموال مجلس باشد و بعد از چهار سال از او گرفته شود.
اینکه یک مرتبه اینچنین موضوع داغ شود، دو جهت دارد یکی اینکه مراقبتی است که الحمدالله بچه های انقلابی انتظار دارند مجلس دچار این گونه مسائل اینچنینی نشود که جای تشکر دارد. اما از جهت دیگر اینکه در پایان مجلس دهم یکی از اعضای هیئت رئیسه شخصا به بنده گفت ما از این مجلس می رویم اما بدانید که مرتب شما را رصد می کنیم و هر مطلبی را که بتوانیم از مجلس یازدهم بگیریم به نحوی که علیه این مجلس سوژه شود، فروگذار نخواهیم کرد. 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات