تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۲۷۳۳۲

بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت دهه بصیرت

دهه بصیرت و میثاق با ولایت و رخدادهای مهم این دهه به‌عنوان یک دهه سرنوشت‌ساز و پرافتخار از عمر انقلاب اسلامی، مکتبی است که انسان‏‌های آزاده را به‌سوی حقیقت هدایت نموده و درس آزادگی و رهایی از بند و اسارت طاغوت را برای ستمدیدگان عالم به ارمغان می‌آورد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (سوره صف آیه 8)

می‌خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش کنند در حالی که خدا کامل‌کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند.

«در آن حادثه بی‌نظیر هیچ‌کس دست‌اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابان‌ها کشاند و آن حادثه بی‌نظیر پدید آمد» مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت‌فقیه که استمرار راه انبیاء و امامان علیهم‌السلام است، میراث گران‌قدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله) می‌باشد که افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی‌بدیل در دهه‏های گذشته به یادگار گذاشته است.

دهه بصیرت و میثاق با ولایت و رخدادهای مهم این دهه به‌عنوان یک دهه سرنوشت‌ساز و پرافتخار از عمر انقلاب اسلامی، مکتبی است که انسان‏‌های آزاده را به‌سوی حقیقت هدایت نموده و درس آزادگی و رهایی از بند و اسارت طاغوت را برای ستمدیدگان عالم به ارمغان می‌آورد.

حوادث نهم دی و فرجام نیک آن‌که برآمده از پیوند عمیق امت و ولایت بود، تجربیات ارزنده و نوینی را برای نظام ما به ارمغان آورد تا با عبرت گرفتن از آن‌ها در قبال توطئه‌های آینده دشمنان اسلام، هوشیارتر باشیم.

بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، ضمن گرامیداشت این دهه بزرگ و بیعت با امام عزیز و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نکاتی چند را متذکر می‌شود:

  • تقارن ایام فاطمیه با دهه بصیرت و اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین اربعین شهادت مظلومانه دانشمند شهید محسن فخری زاده به‌واقع، بیانگر استقامت و پایداری ملت ایران در مواجه با توطئه‌ها، تهدیدات و زیاده‌خواهی‌های استکبار می‌باشد.
  • رهبر معظم، حکیمی فرزانه- مدبر و جریان شناسی است که کشتی نظام اسلامی را از لابه‌لای طوفان‌های شکننده عبور داده و فتنه‌های لیبرال‌های مرعوب را به شکست خواهد کشاند.
  • تشدید اختلافات داخلی و دوقطبی سازی جامعه از سوی برخی مسئولین و استفاده از اهرم فشار بیرونی، فتنه‌ای است که مردم بصیر و خواص ما تحت تأثیر آن قرار نخواهند گرفت.
  • نفوذ دادن عناصر و جریان‌های برانداز به مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم گیر، دامن عاملین را خواهد گرفت و در آتش قهر الهی خواهند سوخت.
  • انقلاب اسلامی در طول 41 سال، قوی و قدرتمند مانند کوهی راسخ در برابر همه حوادث ایستاده و ریزش‌ها در مقابل رویش نیروهای فکری و عمیق، تأثیری در اراده ملت بزرگ ایران عزیز اسلامی ندارد.

اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم، ضمن قدردانی از موضع‌گیری و بصیرت افزایی مراجع و علماء بزرگوار نسبت به حوادث و رفع شبهه و غبار از جامعه، از فضلای انقلابی حوزه انتظار دارد کما فی السابق درصحنه حضورداشته و با موضع‌گیری به هنگام، از حریم ولایت و نظام اسلامی حراست کنند.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم 1399/10/10

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات