صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۲۷۴۵۰
ائتلاف «فتح» عراق:

همچنان در راستای اهداف عالی «فرماندهان پیروزی» گام برخواهیم داشت

به نقل از بغداد الیوم، ائتلاف «فتح» عراق امروز دوشنبه بیانیه‌ای را در خصوص «فرماندهان پیروزی» که سال گذشته در اقدام جنایتکارانه ایالات متحده آمریکا ترور شده و به شهادت رسیدند، منتشر کرد.
بر اساس این گزارش، ائتلاف فتح که رهبری آن را «هادی العامری» بر عهده دارد، در این بیانیه آورده است: ما همچنان در مسیر تحقق اهداف عالی فرماندهان پیروزی گام برخواهیم داشت و از این مسیر انحراف پیدا نخواهیم کرد.
این ائتلاف در بیانیه مذکور همچنین از مردم عراق به دلیل مشارکت گسترده و باشکوه در مراسم بزرگداشت اولین سالروز شهادت شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» قدردانی به عمل آورد. پیشتر نیز العامری در سخنانی از اقدامات فرماندهان پیروزی در مسیر مبارزه با داعش در این کشور قدردانی کرده بود.
در همین راستا، وی بیان کرد که اگر فداکاری‌های شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نبود پیروزی بر تشکیلات تروریستی داعش محقق نمی‌شد. بین کسانی که مرگ به استقبال آنها می‌آید و کسانی که برای ایجاد یک زندگی کریمانه برای مردم عراق به استقبال مرگ می‌روند، تفاوت وجود دارد.
رهبر ائتلاف فتح افزود: ما به فرماندهان پیروزی و فداکاری‌های آنها افتخار می‌کنیم. جهاد بزرگ شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، مستکبران و تشکیلات داعش که ساخته دست آنها است مرعوب خود کرده و خواب را از آنها ربود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات