صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۲۷۴۵۶

اجازه نمی‌دهیم خون میهمان عراق پایمال شود

رئیس‌شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم خون میهمان عراق پایمال شود گفت: ملت، رهبران، فعالان اجتماعی و نیروهای مقاومت عراق در آینده‌ای نزدیک شدیدترین انتقام را خواهند گرفت.

روزنامه کیهان گفت‌وگویی با علی الاسدی، رئیس‌شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء و از چهره‌های برجسته این جنبش انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

جدیتی از سوی دولت نمی‌بینیم

- اقدامات عراق به دو بخش تقسیم می‌شود. بخش اول، اقدامات رسمی است که دولت عراق در دو حوزه اجرایی و قانون‌گذاری باید انجام دهد.

- ما در این بخش جدّیّتی برای تحقیق درخصوص این حادثه دردناک نمی‌بینیم و دولت هیچ اقدامی برای استیفای حق عمومی نکرده است؛ در حالی که با این ترور، هیبت دولت شکست و به یک مسئول بلندپایه عراقی و مهمان بلندپایه‌اش که برای انجام مأموریتی رسمی به‌نفع ملت ما وارد عراق شده بود، تعدی شد.

اجازه نمی‌دهیم خون میهمان عراق پایمال شود

- بخش دوم، مربوط به ملت، رهبران، فعالان اجتماعی و نیروهای مقاومت عراق است که در آینده‌ای نزدیک شدیدترین انتقام را خواهند گرفت؛ زیرا شهامت و عدالت‌خواهی اصیل مردم عراق اجازه نمی‌دهد که یک اجنبی اشغالگر به فرزندان و مهمان‌شان تعدی کند.

- مجاهدان این کشور حرف آخر را خواهند زد و تا آخرین سرباز دشمن را از عراق و منطقه بیرون خواهند کرد.

افرادی مخالف اجرای مصوبه پارلمان مبنی بر اخراج اشغالگران از عراق هستند

- افرادی که مخالف اجرای مصوبه پارلمان مبنی بر اخراج اشغالگران از عراق هستند برای جامعه عراق شناخته‌شده هستند و امکان نام بردن نیست. اما به شما بگویم که در میان آنها کرد، اهل‌سنت و حتی برخی از شیعیان هم هستند.

- دلیل مخالفتشان هم این است که اگر اشغالگران از عراق خارج شوند، آنها دیگر پشتیبانی نخواهند داشت و خیانت‌هایشان بر همه آشکار خواهد شد؛ بنابراین با تمام توان برای اجرا نشدن این مصوبه تلاش می‌کنند.

مردانی تربیت کرده‌اید که آرام نخواهند نشست

- چون در ایام سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت هستیم، به آنها می‌گویم: ما راه شما را ادامه می‌دهیم و انتقام خونتان را خواهیم گرفت. پس با آرامش بخوابید، زیرا مردانی تربیت کرده‌اید که بر عهد خود با خدا باقی هستند و آرام نخواهند نشست، مگر بعد از محقق کردن آرزوهای شما و اقامه نماز در قدس شریف.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات