صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۲۸۱۸۲
در هجدهمین مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا عنوان شد:

جوانان خود را برای یک جهاد بزرگ آماده کنند

در دوران هشت سال دفاع مقدس، ما دست به دامن حضرت زهرا (س) می‌شدیم و پیروزی‌ها بر ما حاصل می‌شد؛ چراکه عنایت ایشان، عنایت خدا، رسول خدا (ص) و حضرت امیرالمومنین (ع) است.

جوانان باید برای یک جهاد بزرگ آماده کنند

 

هجدهمین مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا (حامی بیماران سرطانی و صعب العلاج) بخاطر شرایط کرونایی در قالب جلسه هیات امنا و ارتباط تصویری با مدیران شعب استانی این خیریه روز جمعه در ساختمان مرکزی امدادگران عاشورا برگزار شد.

جوانان مومن و انقلابی، خود را برای ساختن ایران آماده کنند
سرلشکر صفوی گفت: همه جوانان مومن و انقلابی دیروز و امروز باید خود را برای یک جهاد بزرگ یعنی ساختن ایران که جزئیات آن در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است، آماده کنند و باید تمدن نوین اسلامی ما، زمینه‌ای برای ظهور حضرت حجت (عج) شود.
سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، صبح امروز (جمعه) در سی‌امین جلسه هیئت امنا و هجدهمین مجمع خیرین خیریه امدادگران عاشورا، ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به اعضای حاضر در این جلسه، با اشاره به فرارسیدن طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت ما هم‌اکنون در نقطه عطف و پیچ تاریخی، هم از نظر داخلی و هم از نظر خارجی قرار دارند.
وی افزود: همه جوانان مومن و انقلابی دیروز و امروز باید خود را برای یک جهاد بزرگ یعنی ساختن ایران که جزئیات آن در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است، آماده کنند و باید تمدن نوین اسلامی ما، زمینه‌ای برای ظهور حضرت حجت (عج) شود که برای این کار بزرگ، موسسه‌های خیریه، خصوصاً موسسه خیریه «امدادگران عاشورا» بایستی دو کار بزرگ را انجام دهند؛ اول خودسازی با عمل صالح و دوم، کمک به جامعه هدف است.
وی با اشاره به برنامه پنج‌ساله سوم موسسه خیریه «امدادگران عاشورا»، تصریح کرد: به فضل الهی و با کمک خیرین و شعبه‌های استانی، برنامه‌های پنج‌ساله سوم خود را می‌خواهیم توسعه دهیم و خدمات خود را به ۱۰۰ هزار نفر ارتقاء داده و خیرین را نیز از ۱۰ هزار نفر به ۳۰ هزار نفر برسانیم.


رئیس هیئت امنای موسسه خیریه «امدادگران عاشورا»، راه «عاقبت بخیری» را تلاش برای حل مشکلات مردم دانست و گفت: یک جهتِ مشکلات مردم، مشکلات درمانی است؛ بنابراین ما می‌خواهیم عمر خود را وقف خدمت به محرومین و مستضعفانی که مشکلات بیماری دارند، کنیم که این نشانه بزرگی از روحیه انقلابی و جهادی مورد توصیه ائمه اطهار (ع)، حضرت امام خمینی (ره)، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و فطرت انسانی ماست و امیدواریم خیرین و همه کسانی که دل آن‌ها برای مردم می‌سوزد و وضعیت فعلی کشور را درک می‌کنند، در برنامه پنج‌ساله آینده موسسه خیریه امدادگران عاشورا، ما را همراهی کنند.
فرمانده اسبق سپاه، توسل به حضرت زهرا (س) را راهگشای مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، ما دست به دامن حضرت زهرا (س) می‌شدیم و پیروزی‌ها بر ما حاصل می‌شد؛ چراکه عنایت ایشان، عنایت خدا، رسول خدا (ص) و حضرت امیرالمومنین (ع) است.

کمک‌های «امدادگران عاشورا» برای مقابله با کرونا بسیار کارآمد بود
دکتر سعید نمکی گفت: کمک‌های «امدادگران عاشورا» در ایام شیوع کرونا و مدیریت این موج سهمگین در کشور، در کنار نظام سلامت کشور بسیار موثر و کارآمد بود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیام ویدئویی ضبط‌شده به سی‌امین جلسه هیئت امنا و هجدهمین مجمع خیرین موسسه خیریه «امدادگران عاشورا» اظهار داشت: «امدادگران عاشورا» یادآور عزیزانی است که در حماسه بسیار بی‌بدیل عاشورا در کنار غم‌دیدگان و زخم‌خوردگان حادثه کربلا بودند و یادآور نام حضرت زینب (س) غمدیده، غم‌گسار و پرستار حادثه کربلاست.
وی افزود: عزیزان ما در موسسه خیریه «امدادگران عاشورا» با این پایه‌گذاری این امر خیر، کار بزرگی را برای کشور رقم زدند، مجموعه دلسوزی که با اندکی سرمایه و با کمک خیرین، کار خود را برای رسیدگی به بیماران سرطانی و نیازمندان آغاز کردند و خداوند بزرگ را شاکرم که برای این کار خیر مددهای زیادی را فراهم کرد و امروز به‌عنوان یکی از مقتدرترین مجموعه‌های خیرین سلامت، در کنار مردم هستند.
نمکی تصریح کرد: یقیناً کمک‌های «امدادگران عاشورا» در ایام شیوع کرونا و مدیریت این موج سهمگین در کشور، در کنار نظام سلامت کشور بسیار موثر و کارآمد بود.
وی خاطرنشان کرد: از خداوند بزرگ برای همه عزیزان آرزوی تندرستی، کامیابی و خدمت بیشتر، در ذیر بیرق حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نام عاشورا، برای درمان مستمندان و بیماران دارم، خداوند ان‌شاءالله روزهای روشن تری را برای این سرزمین با دست پرتوان عزیزان خیر و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عاشورا رقم خواهد زد.

 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات