صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۲۹۵۱۳

رئیسی: چرا نسبت به مقابله با کرونا تصمیمات به موقع گرفته نمی‌شود؟

رئیس قوه قضاییه گفت: چرا علی رغم نظر صریح وزارت بهداشت و مراکز علمی و دانشگاهی نسبت به مقابله با کرونا تصمیمات به موقع گرفته و انجام نمی‌شود؟

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی تاخیر در اجرای تصمیمات کرونایی که موجب خسارت و تلفات بیشتر شده، باشند، گفت: چرا علی رغم نظر صریح وزارت بهداشت و مراکز علمی و دانشگاهی نسبت به مقابله با کرونا تصمیمات به موقع گرفته و انجام نمی‌شود؟ جان انسان‌ها و کسب و کار مردم بسیار مهم است؛ باید زمان‌شناسی وجود داشته باشد.

آیت الله رئیسی ضمن ابراز تاثر از شهادت محیط بانان زنجانی، دستور داد تا رسیدگی سریع و دقیق و کیفر عبرت‌آموز مجرمان به سرعت انجام شود.

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: همه کسانی که در میدان حفاظت از ثروت‌های ملی و حراست از مرز‌ها هستند، باید پشتیبانی قضایی و حقوقی شوند.

آیت الله رئیسی در ادامه با اشاره به توافقات حاصله با دستگاه قضایی کشور عراق در جریان سفر به این کشور اظهار کرد: از دستگاه قضایی عراق بابت پیگیری توافقات سفر سال گذشته تشکر می‌کنیم؛ در نتیجه پیگیری این توافقات، تعدادی از زندانیان ایرانی به کشور منتقل شدند و تعدادی دیگر نیز در آینده باز خواهند گشت.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات