صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۲۹۹۸۳

دسترسی ۵ چهره آشنا به فایل افشا شده ظریف

مواضع اختلافی و بعضا خلاف واقع ظریف که در بخشهایی از آن متعرض شهید حاج قاسم سلیمانی شده بود با اعتراضات گسترده کاربران فضای مجازی مواجه شده است. 

مواضع اختلافی و بعضا خلاف واقع ظریف که در بخشهایی از آن متعرض شهید حاج قاسم سلیمانی شده بود با اعتراضات گسترده کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

مخاطبان خبرگزاری فارس نیز در قالب هزاران کامنت و ثبت کمپین های مختلفی در سامانه «فارس من» نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

یکی از پر تکرار ترین مطالبات، اعتراض به نفوذ و شیوه ارسال این فایل محرمانه به شبکه سعودی اینترنشنال بود. مخاطبان از دستگاههای امنیتی خواستار رسیدگی فوری و افشای هویت عوامل نفوذ شدند.

در همین رابطه خبرنگار فارس مطلع شد، فایل صوتی افشا شده مربوط به پروژه تجربه نگاری دولت با مدیریت حسام الدین آشنا بوده است که با مبلغ حدود ۳ میلیارد تومان به برخی مشاوران دولت سپرده شده بود.

 علاوه بر حسام الدین آشنا که مدیر این پروژه بوده است، نام ۵ چهره مشهور که به این فایل دسترسی داشتند مطرح شده است که برخی از آنها سابقه محکومیت امنیتی هم دارند. 

همان زمان نیز با توجه به سوابق منفی برخی از این افراد، دستگاههای امنیتی به ظریف با واسطه رییس دفتر جمهور تذکر داده بودند که مورد توجه قرار نگرفته بود.

گفتنی است این چندمین مورد نفوذ در ارکان مختلف دولت فعلی بوده است که بارها نسبت به آن تذکر داده شده و حتی  موضوع برخی سریال ها از جمله گاندو قرار گرفته بود که همواره با انکار و واکنش منفی دولتمردان مواجه می شد.

با این حال ظریف در بخشی از همین فایل صوتی نیز با انتقاد از بازداشت «دری اصفهانی» جاسوس هسته ای عضو تیم مذاکره کننده، از وی تمجید کرده است.

اطلاعات تکمیلی بزودی منتشر می‌شود.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات