صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۳۰۳۴۰

بررسی راهبرد نظام و دشمنان نظام در انتخابات ۱۴۰۰

در سوی دیگر این رخداد بزرگ دشمنان ۴۲ ساله نظام اسلامی قرار گرفته اند که تمام امکانات، ظرفیت و قابلیت های حقیقی و مجازی خود را به صحنه آورده اند
 انتخابات ۱۴۰۰ نقطه عطف و تحولی بزرگ برای تغییر رویکرد مدیریتی درکشور محسوب می‌شود، تغییری که شمول و گستره آن قابل قیاس با هیچ کدام از سایر دستگاه ها از جمله قوای مقننه و قوه قضاییه و سایر مدیریت های کلان دیگر نمی باشد.
فرصتی بسیار مهم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب نباید از دست برود یک ظرفیت، یک امکان، یک ذخیره، یک نفس تازه برای نوسازی کشور و تشکیل دولت کارآمد انقلابی برای رفع نیازهای جامعه و رفع چالش مدیریتی در کشور. یک لیله القدر و فرصتی برای تحقق جامعه اسلامی در فرآیند و پروسه تکاملی پنجگانه انقلاب یعنی انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی و این امکان و فرصت در مقطع و شرایط حساس و خطیر کشور به سر انگشت هنرمندانه مردم برای خلق یک حماسه پرشور و ملی در 28 خرداد گره خورده است.
 
در سوی دیگر این رخداد بزرگ دشمنان ۴۲ ساله نظام اسلامی قرار گرفته اند که تمام امکانات، ظرفیت و قابلیت های حقیقی و مجازی خود را به صحنه آورده اند تا با تصرف سطحی از سطوح مدیریت در حاکمیت نظام و یا در پروژه دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات ایفای نقش کنند. آن چه در ذیل ملاحظه می فرمایید به اختصار راهبرد نظام اسلامی و دشمنان نظام در انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز  خرداد ریاست جمهوری می باشد.

 انتخابات ۴ کلید واژه مهم و استراتژیک دارد که عبارتند از مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت که از کنار هم قرار گرفتن این کلید واژه ها و به کارگیری درست آنها، راهبرد، ایده آل و مطلوب نظام اسلامی و در سوی دیگر از عدم استفاده درست از آنها مطلوب بدخواهان نظام حاصل می شود.

راهبرد نظام اسلامی در انتخابات ۱۴۰۰ عبارت است از برگزاری یک انتخابات با مشارکت پرشور و گسترده آحاد مردم در یک فضای امن و آرام و در محیطی سالم و رقابت سازنده و در نهایت تشکیل یک دولت کارآمد انقلابی در تراز دهه پنجم انقلاب اسلامی و مقدمه ای است برای تشکیل جامعه اسلامی. دولتی که با شناخت دقیق و کامل از نیازها و مشکلات جامعه با رویکرد انقلابی و جهادی کمر همت برای رفع مشکلات ببندد و نظام را از گردنه وگذرگاه صعب العبور فعلی عبور دهد.
 
مشارکت پرشور و انتخاب درست، پل دستیابی به دولت کارآمد انقلابی است که توسط پیشنران های اصلی انتخابات یعنی مردم محقق می‌گردد. در سوی دیگر انتخابات، دشمنان این نظام با همین چهار کلید واژه، راهبرد خود را تعریف می کنند که عبارت است از، برگزاری انتخابات با حضور حداقلی مردم در یک فضای سراسر امنیتی و محیطی ناسالم و غیر رقابتی و در نهایت تشکیل یک دولت غیر انقلابی، ناکارآمد، منفعل و طرفدار غرب به گونه ای که همچنان و همواره روزنه نفوذ فردی و جریانی توسط آن موضوعیت داشته باشد.
 
این بازیگر و کنش گر فعال در صحنه انتخابات با شگردهایی همچون، دلسرد و ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات، پیوند زدن انتخابات به مذاکرات برجامی مجدد در وین، ایجاد اشتیاق و انتظار در جامعه برای انعقاد برجامی دیگر، ارسال سیگنال برای حمایت از جریان تقی زاده های داخلی، بسترسازی برای ایجاد بی ثبات سازی پس از دو مرحله 1-  عدم احراز صلاحیت برخی کاندیداها توسط شورای نگهبان 2-  فردای پس از انتخابات، با ادعای تقلب و عدم پذیرش نتیجه انتخابات و ایجاد چالش امنیتی وغائله جدید،که البته در این جهت انسجام ، وحدت، همدلی و هم‌افزایی اشخاص و جریان‌های سیاسی موثر در انتخابات و بازی نکردن در زمین دشمن اقدامی کارآمد برای باطل السحر شدن این نقشه شوم می باشد.

در کلام رهبر حکیم و بصیر و دشمن شناس انقلابمان حضرت امام خامنه‌ای نیز خطر پرهیز در غفلت از رفتار دشمن در انتخابات بارها تکرار شده است که در آخرین رهنمود خویش پیرامون توطئه انتخاباتی دشمن به استفاده حداکثری از فضای مجازی با هدف دلسرد کردن مردم با رویکرد متهم کردن کارگزاران انتخابات و شورای نگهبان به انتخابات مهندسی شده و بی‌تأثیر بودن رای مردم در بهبود اوضاع اشاره کردند.
 
امروز تمامی خواص، نامزدهاو جریان های موثر در انتخابات و آحاد جامعه باید به باید به این فهم راهبردی مشترک برسند که هر کدام از کلید واژه های بسترساز برای انتخابات پرشور و انتخاب درست یعنی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در چینش انتخاباتی باید در جای خود قرار بگیرند تا دشمن غدّار و حیله گر نتواند با دستکش مخملی که با آن دست چدنی خود را پوشانده راهبرد نظام را در انتخابات از یک فرصت به تهدید تبدیل کند. انشاالله.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات