صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۵ - ۱۳:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۳۱۱

بلر باز هم از بوش تقلید کرد!


پس از اقدام دولت آمریکا در انگشت نگاری از ایرانیان، اینک دولت انگلیس و سفارت آن کشور در تهران نیز از ایرانیان متقاضی ورود به این کشور انگشت نگاری می کند!
به نوشته پایگاه خبری «الف»، سفارت انگلستان در تهران در هفته های اخیر و در پی مطرح شدن بحث انگشت نگاری آمریکا و احتمال اقدام متقابل ایران، شروع به انگشت نگاری از متقاضیان دریافت ویزا به این کشور کرده است.هنوز معلوم نیست که نمایندگان مجلس ایران طرح مشابهی برای مقابله به مثل با رفتار انگلیسیها در دستور کار دارند یا خیر.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات