صبح صادق >>  نگاه >> گزارش
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۳۱۲۲۹

گام اول پاسداری از پاسداری در گزینش است

همایش عضویابی و گزینش به همت معاونت نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و با حضور مسئولان دفاتر نمایندگی و مسئولان گزینش فرماندهی به صورت ارتباط تصویری برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار صبح صادق، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی‌صادقی در این همایش ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های ناپیدای دست‌اندرکاران گزینش و عضویابی سپاه در مرکز و رده‌های سپاه گفت: «گام اول پاسداری از پاسداری، در گزینش است. لذا نگذارید هیچ عاملی شما را در انجام وظایف خود تحت تأثیر قرار دهد.» وی با اشاره به اینکه کار گزینش یک نوع قضاوت است، افزود: «بعضی اوقات برخی رد کردن‌ها ممکن است افراد را در زندگی بشکند و سرنوشت آنها را تغییر دهد. لذا باید در دقت و توجه ویژه‌ای به این کار داشته باشید.» نماینده ولی‌فقیه در سپاه در ادامه ضمن انتقاد از طولانی شدن استعلام‌های تأکید کرد: «در صورت قبولی یا رد افراد در کمترین زمان به آنها اعلام شود و تکلیف فرد به سرعت مشخص شود.»

حجت‌الاسلام والسلمین حاجی‌صادقی تأکید کرد: «کسانی را که برای خدمت در نمایندگی ولی فقیه در سپاه دعوت می‌کنید، از کسانی باشند که نمایندگی را شناخته باشند و با مأموریت‌های این مجموعه آشنا باشند که در ادامه کار مشکلی نداشته باشند. پاسداران شاغل در نمایندگی باید تجسم معنویت و بصیرت باشند و این مختص معاونت خاصی نیست بلکه شامل همه همکاران در نمایندگی می‌شود.»

وی در پایان تأکید کرد: «همه رده‌ها و نیروها باید از مصوبات هیئت عالی گزینش تبعیت کنند و ابلاغیه‌هایی که به تصویب این هیئت نرسیده باشد، وجهه قانونی ندارد.»

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات