صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۳۱۲۸۰

واکنش وزارت بهداشت به ادعای کرونایی مهرعلیزاده

سخنگوی سازمان غذاودارو در واکنش به گفته دیروز مهرعلیزاده، نامزد انتخابات ریاست جمهوری که گفته بود «واکسن کرونا ۱۰ دلار است و بخش خصوصی از ۱۰ تا و ۱۰۰۰ تا می‎تواند واکسن وارد کند و همه واکسینه شوند»؛ در صفحه توییتر خود نوشت:

«اظهار فضل نمایشی برای ۴ تا رأیی که قطعاً حاصل نخواهد شد و وعده‌ووعید پوشالی ناشی از عدم شناخت، دردی را دوا نخواهد کرد. کرونا و واکسن که هیچ، این بزرگواران اگر می‌توانند همین دو سه هفته ستاد انتخاباتی خودشون رو اداره کنند، واردات واکسن تقلبی و آمار کرونا بماند برای بعد!»

دکتر کیانوش جهانپور در توییت دیگری نیز نوشت: «استحضار دارید جایی واکسن کرونا ده تا و صدتا و هزارتا نمی‌فروشد، مگر در بازار سیاه و واکسن فیک و مافیای قاچاق! برای روشن شدن مطلب، منتظر می‌مانیم نامزد مدعی فهرست مدعیان واردات واکسن مورد نظر خود، مستندات اصالت کالای ادعایی و پروفرم‌ها را ارائه کنند».

«وهاب‌زاده» مشاور وزیر بهداشت نیز در واکنش به این اظهارات گفت: «‏هم‌اکنون تمام امکانات و اختیارات را در خدمت آقای مهرعلیزاده قرار می‌دهیم تا ۱۶۰ میلیون واکسن وعده داده شده را طی سه ماه وارد کنند! امیدواریم که سلامت مردم را گروگان نگیرند و این موضوع مشروط به رأی دادن به ایشان نشود. این گوی و این میدان! تا سیه روی شود هر که در او غش باشد».

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات